Gjest anonymos ja Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Helgen i kort oppsumering. Letet etter bilnøklene mine i 20 timer, og fant de til slutt i medisinskapet. Så mistet jeg mobien lørdag og letet i to timer.... fikk låne en mobil med naboen for å å ringe meg selv, og den dukket opp under en kleshaug på soverommet mitt. Så skjedde det igjen. Jeg tenkte det var merkelig stille på telefonen i dag.... og dermed var det å lete igjen. Saumfare alle rom fra gulv til tak, alle jakker jeg har brukt i dag. Begynte å grine. Fikk kontakt med en over nettet som ringte meg... og den ble funnet igjen i snekkerboden på gulvet. Takk og lov. I løpet av dagen har jeg drukket fem bokser redBull for å få energi til å jobbe + 5-6 sobriler som gir meg initativlyst. Da kvelden kommer blir jeg desperat etter mer rus. Null alkohol i huset.... Prøver å slutte å drikke, men det blir et par pils i uka likevel. Så jeg begynner å tenke på andre alternativ. Å ta mer sobril går ikke... har en streng lege. Dermed løper jeg ut i hagen med lommelykt og saufarer plenen for fleinsopp. Synes jeg så en her en dag, men ble opprørt da den var sporløst forsvunnet. Så søker jeg opp nettsider med russtoffer en kan lage selv, men slike ingridienser er ikke lett å få tak i på en søndagskveld. Prøver å snife litt lightergass... men bare to-tre sekund vil ikke dø heller. Drikke spylervæske? Leste hvordan de kan silest gjennom loffer og dassruller... men at det ble frarådet p.g.a brekningsmidler og sjøstygg smak. Glem det! Jeg er bare desperat etter å få vekk den ulmende gnagingen i hjertet mitt. Føle meg lett og lykkelig. Er livredd for å flippe ut, slik jeg ofte gjør, for da mister jeg kontrollen over det ville sinnet mitt og tørr ikke tenke på hva jeg gjør. Ellers... Jeg sulter meg ihjel, misbruker slankemdiler.... derfor er jeg slapp som en død fisk. Men kontroll er livsviktig for meg. Det eneste som er sikkert her i verden, er min egen kontroll over maten. Eller kanskje jeg har mistet den totalt? Jeg er glad i livet mitt, likevel så destruktiv.... Nå har jeg brettet ut om min største skammer her. Utad er jeg et helt annet menneske, aktiv på fritiden, utadvent og sosial. Full jobb o,s,v,,, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/335526-trenger-kjeft-oppmuntring-og-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 ''Nå har jeg brettet ut om min største skammer her. Utad er jeg et helt annet menneske, aktiv på fritiden, utadvent og sosial. Full jobb o,s,v,,,'' Så flott at du har mange viktige biter av livet på plass. Det betyr at du kan klare å få det som ikke henger sammen mye bedre. Vet ikke hva du får av hjelp fra før. Fastlegen er vel rette stedet å begynne om du ikke alt er i gang. PS! Ofte er det mye mer effektivt å rydde enn å lete. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/335526-trenger-kjeft-oppmuntring-og-r%C3%A5d/#findComment-2817309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.