Gå til innhold

til dere fyrer som kommenterer andre jenter..

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp blitt sammen med en flott fyr, han er 29 år og jeg er like gammel. han sier jeg er fin og at han er skikkelig forelsket i meg. det er bare det at når vi sitter og ser i ukeblader, på tv eller musikkanaler som the voice og mtv kommenterer han ofte at de damene som er der er fine, f.eks beyonce, de i the pussycatdolls o.s.v. Han kan si noe sånn som; "hun beyonce er igrunn skikkelig fin.." hva er det liksom?? tror han jeg er intressert i å høre det? det sårer meg faktisk, jeg ser jo også at de jentene er mye finere enn meg og at jeg aldri kan komme i nærheten.. men jeg skjønner ikke hvorfor han må gni det inn. er det for å såre meg eller er det for å gjøre meg sjalu på noen måte, eller tenker han ikke over hva han sier. Jeg hadde aldri kunne funnet på å si noe sånt, f.eks om david beckham som jeg syns er fin. det blir liksom ikke rett føler jeg. vet at ikke alle er slik da men til dere som gjør d, hvorfor sier dere slike ting?? nå er jeg redd han kan finne på å si slike ting om jenter som faktisk er oppnåelige også, inkl. mine venninder (har noen som er modellpene som han ikke har møtt..).og derfra spinner tanken om at han faktisk går og ser på andre jenter, og kanskje har kunnet tenke seg andre jenter..vet ikke om jeg vil ha en sånn kjæreste..hva syns dere om dette, overreagerer jeg eller er dette helt normalt??

confused..

Fortsetter under...

Du overreagerer etter min mening, dette er jo helt usklydig. Jeg kan godt si at en annen mann er dritkjekk f.eks., nå gjør jeg ikke det stadig vekk da, men la meg si det sånn - jeg etterlater ham ingen tvil om at det er ham jeg vil ha og det er han jeg synes er den deiligste som finnes! :o)

Jeg synes han er barnslig, men det er i grunnen du også. Det er ikke vondt ment, men du må da kunne si i fra til han om at det er uakseptabelt å kommentere slikt foran deg?

Neste gang han kommer med en slik uttalelse, så sier du: "Kan du vennligst slutte å kommentere andre kvinners utseendet foran meg? Jeg forstår at du legger merke til pene damer, men jeg trenger ikke å høre om det. Du kan snakke om sånt når du er sammen med vennene dine." Deretter kysser du han på kinnet og smiler pent.

Du overreagerer etter min mening, dette er jo helt usklydig. Jeg kan godt si at en annen mann er dritkjekk f.eks., nå gjør jeg ikke det stadig vekk da, men la meg si det sånn - jeg etterlater ham ingen tvil om at det er ham jeg vil ha og det er han jeg synes er den deiligste som finnes! :o)

Du er mest interessert i å fortelle om deg selv du Lillemus, hva med å svare på det folk spør om?

Annonse

Må dere sitte å se på desse programmene da? Jeg ville følt det ekkelt om min mann satt og så på noe sånnt, skjønner deg godt. Selv pleier jeg å trykke over til en annen kanal når jeg ser slike halvnakne damer kommer på tv og min mann skjønner det også. Han ville heller ikke likt, at jeg satt og så på halvnakne flotte menn. Jeg lurer noen ganger på hvorfor du sjelden ser modellpene mannfolk på TV. Er menn litt snillere med hverandre?

Som man sier: Fin på utsiden, men rotten innvendig. :(

Jeg er enig med Lillemus, synes du overreagerer.. Meg og min eks kunne kommentere folk av motsatt kjønn, si han/hun var pen, uten at den andre reagerte.. Men det må selvfølgelig ikke skje så ofte, og så må man jo gi masse komplimenter til sin egen kjære og vise at det er han/hun en er glad i!

tror det handler om å være trygg på hverandre.. jeg var trygg på han, derfor tålte jeg å høre at han synes f.eks Beyonce var en flott dame..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...