Gå til innhold

NHD/hva vil du kalle det?

Anbefalte innlegg

Gjest Benner og Wr.

''men nå diskuterte vi hvorvidt det er intuisjon som gjør at man kan stille en diagnose.''

Var det det vi diskuterte?

Trodde vi diskuterte at når NHD går ut på venteværelset, kan ha si hvilke diagnoser folk har bare ved å se på dem.

Nå feilsiterer du vel en anelse kanskje, det NHD snakket om var depresjon. Du spør om dette er intuisjon, jeg forsøker å forklare deg at selvsagt er intuisjon "kjekt å ha" men det er ikke intuisjon som gjør at en lege kan peke ut hvem som har depresjon på venteværelset( som forøvrig ikke er så vanskelig for en dyktig lege eller sykepleier).

Fortsetter under...

Nå feilsiterer du vel en anelse kanskje, det NHD snakket om var depresjon. Du spør om dette er intuisjon, jeg forsøker å forklare deg at selvsagt er intuisjon "kjekt å ha" men det er ikke intuisjon som gjør at en lege kan peke ut hvem som har depresjon på venteværelset( som forøvrig ikke er så vanskelig for en dyktig lege eller sykepleier).

Jaja,så tolker jeg vel helt feil da i dine øyne. Helt greit det for meg skjønner du ;-)

Gjest Benner og Wr.

Om du feiltolker eller ikke vet jeg ikke, det jeg poengterte var bare at dette ikke handlet om alle mulige diagnoser på venterommet, tilfellet du tok opp og spurte om gjaldt at NHD kan se hvem som lider av depresjon på venteværelset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...