Gå til innhold

Det beste livet…

Anbefalte innlegg

Gjest thisislife

…har jeg akkurat nå.

Samboeren som var sykelig sjalu og umulig å leve med stakk sin vei for noen måneder siden. Jeg lever livet helt uten pålegg om alt fra klesstil til innetid, væremåte, hvem jeg snakker med. I tillegg har jeg fått meg en deilig elsker. 6 år yngre enn meg. Jeg legger meg når det passer meg uten å bli kritisert. Jeg bruker en halvtime på badet og ingen klager. Jeg spiser det jeg ønsker og ser det jeg vil på tv uten å bli anklaget for noe som helst. Det er helt vidunderlig. Ingen vekker meg med høylytt snorking heller. Jeg skjønner ikke at jeg har giddet dette så lenge.

Skal aldri bli samboer igjen. Dette er livet…

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335552-det-beste-livet%E2%80%A6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stort sett enig :-)

Artig å lese - jeg har det også flott i min alenetilværelse. Nyter som deg å kunne legge meg når jeg vil, bake når jeg vil, rydde når jeg vil, spise når jeg vil osv... Mangler elskeren på fast basis, men det er til å leve med! Heller dette enn at også den delen av tilværelsen var plikt og krav..

En ting er sikkert, den samboeren du hadde må ha vært sykelig sjalu. Det er i alle fall ikke naturlig å oppføre seg sånn som dette. Du kan ha det like bra med en partner som oppfører seg normalt.

Men det er bra at du har det bra og nyt det så lenge du kan:-)

Flott å høre at du nyter livet og har det bra!

Men nå har vel du hatt en ekstra dårlig erfaring også da!

Det du beskriver er jo ikke et "normalt" samboerforhold.

Vanligvis er det jo en berikelse å kunne dele hjem og hverdag med den man er glad i. Og selvom man selvsagt må innrette seg litt annerledes, og ta litt andre hensyn enn når man bor alene, så skal man allikevel kunne gjøre "selvfølgelige ting" som å spise hva man vil, kle seg som man vil, legge seg når man ønsker etc.

Håper du får oppleve dette en gang i fremtiden!

I mellomtiden får du bare kose deg og nyte singel.tilværelsen!

Gjest Smil-til-deg

Med unntak av elskeren har jeg det slik du beskriver at du har det. Og jeg er gift. :-)

Så - det finnes skikkelige menn der ute, som er din x's motsetning. Rett og slett.

Nyt tilværelsen, men ikke tro at alle menn er idioter/drittsekker, da. :-)

Annonse

Sånn har jeg det og, bortsett fra at "elskeren" min også er samboern min, og verdens beste selskap enten vi er ute og finner på noe, eller sitter hjemme i sofaen og ser en film eller skavler og drikker vin :) Han har sitt å drive med, jeg har mitt og vi har vårt - passer oss utmerket! :)

Sånn har jeg det og, bortsett fra at "elskeren" min også er samboern min, og verdens beste selskap enten vi er ute og finner på noe, eller sitter hjemme i sofaen og ser en film eller skavler og drikker vin :) Han har sitt å drive med, jeg har mitt og vi har vårt - passer oss utmerket! :)

Du har nok bare møtt på en idiot.. Men det er supert at du har kommet deg videre og har det bra. Men det ER mulig å ha det sånn med en mann også! ;) Jeg trives godt i eget selskap, men er nok for selskapssyk til å være alene - i lengden.. Godt å ha en å sove inntil, å snakke med når man har noe på hjertet, eller en å slå av en prat med under middagen og dele husarbeid med. Masse lykke til videre, enten du forblir singel eller ikke - alt ettersom hva som passer deg! ;)

Gjest erskeptisk

Flott å høre at du nyter livet og har det bra!

Men nå har vel du hatt en ekstra dårlig erfaring også da!

Det du beskriver er jo ikke et "normalt" samboerforhold.

Vanligvis er det jo en berikelse å kunne dele hjem og hverdag med den man er glad i. Og selvom man selvsagt må innrette seg litt annerledes, og ta litt andre hensyn enn når man bor alene, så skal man allikevel kunne gjøre "selvfølgelige ting" som å spise hva man vil, kle seg som man vil, legge seg når man ønsker etc.

Håper du får oppleve dette en gang i fremtiden!

I mellomtiden får du bare kose deg og nyte singel.tilværelsen!

Hva gjør man når man føler at man bare tiltlrekker seg disse drittekkene, og derfor ikke tør stole på å finne en "snill" mann?

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...