Gå til innhold

NHD- Stor eller liten dose?

Gjest vet ikke helt hva jeg skal tro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en relativt liten dose.

Men hva skal du med svaret? Jeg bruker 44 i sko, og jeg tror det er smart å fortsette med den størrelsen enten den er over eller under gjennomsnittet for norske menn.

Lurer på å kutte ut medisinen vet du.... for å se om jeg "klarer meg" Tenkte at det kanskje var så liten dose at jeg kanskje kan klare meg uten......

Nils Håvard Dahl, psykiater

Lurer på å kutte ut medisinen vet du.... for å se om jeg "klarer meg" Tenkte at det kanskje var så liten dose at jeg kanskje kan klare meg uten......

Det store spranget når det gjelder AP er spranget mellom en liten dose og ingenting.

Jeg er sikker på at langt flere enn i dag kunne greid seg med meget små doser AP. Det må ikke forlede en til å tro at en kan greie seg uten.

Det store spranget når det gjelder AP er spranget mellom en liten dose og ingenting.

Jeg er sikker på at langt flere enn i dag kunne greid seg med meget små doser AP. Det må ikke forlede en til å tro at en kan greie seg uten.

Takk for at du tar deg tid å svare. Skjønner ditt svar og skal ta det til meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...