Gå til innhold

er i gang...................

Anbefalte innlegg

takker dere alle for støtte og hjelp

jeg har vært i kontakt med familievernkontoret i dag, og hun jeg snakket med var veldig imøtekommende og behjelpelig,kunne gi meg en time om 2 dager så måtte ikke vente lenge på hjelp

fantastisk å kunne bare snakke rett ut om alt til en jeg ikke kjenner, jeg fortalte henne hele situasjonen her hjemme (og ting jeg ikke har kunne nevne her) over en time hørte hun på meg

men hun sa denne saken er så alvorlig at hun henvende meg videre til ATV, så skal på møte med de denne uken,

sankket med ATV også idag, og fikk direktenr til en i politiet,hennes mob nr nr til krisesenteret hvis det plutselig skulle oppstå noe

de sa på begge kontorene at denne saken er mer alvorlig enn det jeg klarer å se selv pga jeg er midt i situasjonen,og med utallige ord fra min samboer om hvor lite jeg er verd og hvor idiot og dum jeg er, har det gjort noe med meg

så nå tar jeg ting fra her,og vet ikke hva,hvordan,når ting skjer og hvordan det blir

har nok en lang prosess forran meg regner jeg med

min samboer er nå i sitt godhjørne med smiger og div (han vet ikke jeg har snakket med noen)

men godviljen slipper ikke gjennom denne gang

(men av en eller annen grunn syns jeg synd på han også,vet ikke hvorfor???) men nå er det hjelp å få, håper han takker ja til hjelpen han også

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335583-er-i-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du har latt snøballen begynne å rulle! :) Det er tøffe tak du kommer til å gå gjennom, men det gjelder å stå på og ikke la seg knekke. Du er mye sterkere enn du tror, og man henter ut krefter man ikke veit at man har i slike unntakstilstander.

Du får bruke oss her inne som klagemur hvis det røyner på. :)

Jeg er glad de får deg til å innse at situasjonen er ganske alvorlig. Og det er flott at du blir møtt med forståelse og at du blir tatt på alvor.

Som jeg har sagt tidligere - ligg i forkant av situasjonen der det er mulig. Planlegg neste trekk sammen med dine allierte før du gjør noe drastisk. Det kan være lurt - ikke minst for dine barn sin skyld.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335583-er-i-gang/#findComment-2818424
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...