Gå til innhold

oi, er han omskjært?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl

Ok, dette er litt pinlig. Jeg har vært sammen med kjæresten min noen måneder nå. Han er den første jeg har hatt sex med, så alt har vært litt nytt for meg. Han har hele tiden vært _veldig_ utholdende i senga. Jeg syntes dette var veldig merkelig, men tenkte at han sikkert bare hadde mindre følsomhet. Jeg har alltid trodd at han ikke var omskjært. Jeg har reagert på at forhuden ikke kunne gå over hodet på penis, slik jeg har lest at den skal, men jeg tenkte at han bare hadde litt kort forhud eller noe. Jeg har også lagt merke til at penisen hans har 2 nyanser i farge. Nedre del (nærmest roten) er mørkere, og ca 1-2 cm under glans blir den plutselig lys. Jeg trodde at dette var det at den mørke delen var forhuden, og den lyse delen var der forhuden ikke dekker. Men nå har jeg lest en del om omskjæring på nettet, og leste der at når en mann er omskjært har de noen ganger er slikt "arrskille". Forhuden har blitt sydd sammen med huden under, eller noe slikt... (På noen fjernes visstnok ikke hele forhuden) Jeg trodde hele tiden at dette var forhuden, men at den var litt for kort og lite bevegelig. Men kan dette altså være at han er omskjært?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335586-oi-er-han-omskj%C3%A6rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er nok omskåret ja.

Som du nevner er det et typisk tegn når du ser fargeforskjell på huden slik du beskriver. Det er overgangen mellom den såkalt "indre" og "ytre" del av forhuden som sys sammen når man blir omskåret.

En annen måte å se det på er at selve hodet er helt blottet ved ereksjon og all hud ligger mer eller mindre stramt bak. Menn som er omskåret har ofte bedre utholdendet pga at hodet herdes mer mot klær etc (det finnes selvfølgelig unntak her også).

Men for å få 100% svar ville jeg nok spurt :)

Jeg føler meg bare så dum når vi har vært sammen så lenge! Hvilken dame er det da, som ikke vet om mannen er omskjært eller ei? *flau*

spørre mora hans ;-)

(guttungen min er omskåret, derav svaret, hehe, ser for meg min kommende svigerdatter spørre meg om det...)

Annonse

Gjest kabonga

Han er nok omskåret ja.

Som du nevner er det et typisk tegn når du ser fargeforskjell på huden slik du beskriver. Det er overgangen mellom den såkalt "indre" og "ytre" del av forhuden som sys sammen når man blir omskåret.

En annen måte å se det på er at selve hodet er helt blottet ved ereksjon og all hud ligger mer eller mindre stramt bak. Menn som er omskåret har ofte bedre utholdendet pga at hodet herdes mer mot klær etc (det finnes selvfølgelig unntak her også).

Men for å få 100% svar ville jeg nok spurt :)

Men er ikke alle hoder blottet og huden stram bak når man har ereksjon?

Vet du jeg så en slik pikk på en film... ikek at jeg ser så ofte slike filmer hehe ;-)

men mørk nede og lys oppe. Mannen min mente kanskje han var omskjært. Jeg har altid lurt på hvordan en omskjært en ser ut....

http://no.wikipedia.org/wiki/Mannlig_omskj%C3%A6ring

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...