Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal snart i gang med ivf-forsøk (nr 4). Har tidligere blii gravid både på forsøk 2 og 3, men det har endt i henholdsvis sp. abort og svangerskap utenfor livmoren.

Denne gangen har jeg fått tilbud om å forsøke Albyl E, men er svært i tvil om jeg skal takke ja. Har du noen erfaringer med dette, positive eller negative?

Har denne gangen klart å stumpe røyken. Hvor mye har dette å si for økte sjanser. (Røyksugen og trenger oppmuntring :o))

På forhånd takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33559-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ifb-ivf-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Flott av du har kutte ut røken, det er en av de få ting man selv kan gjøre for å optimalisere forholdene, men noe tall for effekten kan jeg ikke gi deg. Det er ikke vist at albyl har effekt, men mange bruker det og skade kan det nok ikke, så følg IVF-legenes råd.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...