Gå til innhold

mitt barn på fire mnd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan være greit å ha kontakt med helsestasjonen hvis barnet har ulike helseproblemer.

Hvrfor tror du han våkner etter 10 min (?), kan det være magesmerter? (Har du begynt med grøt som han kanskje reagerer på?)

Spiser han skikkelig, eller kan han være sulten?

Er han sår i bleieområdet?

Det kan være massevis av grunner til at han ikke vil sove.

Hvilken hjertefeil har han? Mitt hjertebarn hadde stort søvnbehov da han var liten.

Vanskelig å komme med råd når man ikke vet mer, men er du sikker på at han våkner og ikke bare gråter i søvne? Har du det kjølig på soverommet slik at det ikke er for varmt for ham? Har søvnproblemene begynt nå eller har han vært sånn hele tiden? Spiser han bra?

Hvilken hjertefeil har han? Mitt hjertebarn hadde stort søvnbehov da han var liten.

Vanskelig å komme med råd når man ikke vet mer, men er du sikker på at han våkner og ikke bare gråter i søvne? Har du det kjølig på soverommet slik at det ikke er for varmt for ham? Har søvnproblemene begynt nå eller har han vært sånn hele tiden? Spiser han bra?

han spiser ganske bra....om natten sover han bra......men om dagen så sover han svært lite....men noen barn er vel sånn

Det kan være greit å ha kontakt med helsestasjonen hvis barnet har ulike helseproblemer.

Hvrfor tror du han våkner etter 10 min (?), kan det være magesmerter? (Har du begynt med grøt som han kanskje reagerer på?)

Spiser han skikkelig, eller kan han være sulten?

Er han sår i bleieområdet?

Det kan være massevis av grunner til at han ikke vil sove.

han spiser bra og har ikke sår i bleieregionen...jg går te kontroll på sykehuset ..han legge fint på seg

han spiser ganske bra....om natten sover han bra......men om dagen så sover han svært lite....men noen barn er vel sånn

Da har han vel ikke så stort søvnbehov om dagen. :o) Har du prøvd å trille mens han skal sove, kanskje han sover bedre i vogna?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...