Gjest bekymret4 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 For 2 uker siden begynte jeg å klø i underlivet. Det både klødde og gjorde vondt når jeg skulle tisse. Etter noen dager fikk jeg også vondt nederst i magen. Jeg dro til legen, som ut fra symptomene mine mente at det var urinveisinfeksjon. Han sendte ikke urinen inn til sykehuset. Jeg fikk antibiotika. I 2 dager merket jeg en bedring av symptomene, men så kom de tilbake. Jeg tenkte det kunne være sopp, og jeg prøvde to stikkpillekurer mot sopp. Dette hjalp ingenting. Smertene nederst i magen og korsryggen ble verre til helgen. Jeg fikk blødninger som var brune, mot normalt røde. Etter jeg satte inn spiral så har jeg hatt uregelmessige blødninger. På lørdag var det så vondt at jeg vurderte å ringe legevakten. Jeg hadde da også lett feber (37,7). Men søndagen ga smertene seg litt. I går og i dag har det ikke klødd og det svir ikke lenger i underlivet. Men jeg har fremdeles smerter i korsryggen. Det føles som noe trykker på, en slags tyngdefølelse. Hva kan dette være? Skal jeg slå meg til ro med at dette går over? Jeg leverte urinprøve på legekontoret i går. Den var visst helt fin. Jeg ba likevel om en underlivsundersøkelse, men legen har ikke tid før mandag i neste uke. Jeg er redd for klamydia og eggstokkbetennelse. Kan det være det? Jeg tenker også på om hormonspiralen kan ha flyttet på seg. Eller kan det være graviditet utenfor livmoren? Bør jeg oppsøke en privat gynekolog? Hvor mye koster en undersøkelse hos en privat gynekolog? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/335600-urinveisinfeksjon-som-ikke-g%C3%A5r-over/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.