Gå til innhold

Trist i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tenker jeg på livets mange utfordringer,og føler meg skikkelig trist. Klarer ikke snu det heller,er det greit å gi seg selv lov å være trist innimellom?

Har mye å være glad og takknemlig for,men klarer bare ikke være glad og positiv hele tiden. Har bare lyst å grine,og jeg har masse tanker jeg ikke burde ha,destruktive tanker. Sånn,det er min sannhet i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du sliter med til daglig, men du blir trett av mange grublerier og tanker hvis du ellers er redusert p.g.a. f.eks. psykisk helse. Men siden kan du komme et hakk videre

Skrevet

Vet ikke hva du sliter med til daglig, men du blir trett av mange grublerier og tanker hvis du ellers er redusert p.g.a. f.eks. psykisk helse. Men siden kan du komme et hakk videre

Har følt meg bra psykisk ganske lenge,tror jeg er over den biten. Men har mye å stri med ellers,en sønn som sliter psykisk bla,blir mye møter og mange tanker etter og i forkant av møtene. Føler meg litt alene om ting. Det går faktisk ganske bra med han nå,nyter de positive tingene ved han. Ting har roet seg,men jeg finner ikke ro inni meg i dag. Jaja..

Skrevet

Har følt meg bra psykisk ganske lenge,tror jeg er over den biten. Men har mye å stri med ellers,en sønn som sliter psykisk bla,blir mye møter og mange tanker etter og i forkant av møtene. Føler meg litt alene om ting. Det går faktisk ganske bra med han nå,nyter de positive tingene ved han. Ting har roet seg,men jeg finner ikke ro inni meg i dag. Jaja..

Hvis du står alene med din sønn, så er det krevende uansett., men spesielt hvis han sliter psykisk, og hvis du også plages litt.

Gjest Maniana
Skrevet

Hvis du står alene med din sønn, så er det krevende uansett., men spesielt hvis han sliter psykisk, og hvis du også plages litt.

Er ikke alene ;-)

Bare føler meg veldig alene innimellom. Brr! I dag er det kaldt ute,for hoppe i dusjen å gjøre meg klar til møte.

Ha en fin dag FGT :-)

Gjest Maniana
Skrevet

Jeg håper du har det bedre.. Klem

Har det i grunn bedre nå enn den dagen ;-)

Takk for klemmen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...