Gjest Maniana Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 I dag tenker jeg på livets mange utfordringer,og føler meg skikkelig trist. Klarer ikke snu det heller,er det greit å gi seg selv lov å være trist innimellom? Har mye å være glad og takknemlig for,men klarer bare ikke være glad og positiv hele tiden. Har bare lyst å grine,og jeg har masse tanker jeg ikke burde ha,destruktive tanker. Sånn,det er min sannhet i dag! 0 Siter
FGT Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Vet ikke hva du sliter med til daglig, men du blir trett av mange grublerier og tanker hvis du ellers er redusert p.g.a. f.eks. psykisk helse. Men siden kan du komme et hakk videre 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Vet ikke hva du sliter med til daglig, men du blir trett av mange grublerier og tanker hvis du ellers er redusert p.g.a. f.eks. psykisk helse. Men siden kan du komme et hakk videre Har følt meg bra psykisk ganske lenge,tror jeg er over den biten. Men har mye å stri med ellers,en sønn som sliter psykisk bla,blir mye møter og mange tanker etter og i forkant av møtene. Føler meg litt alene om ting. Det går faktisk ganske bra med han nå,nyter de positive tingene ved han. Ting har roet seg,men jeg finner ikke ro inni meg i dag. Jaja.. 0 Siter
FGT Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Har følt meg bra psykisk ganske lenge,tror jeg er over den biten. Men har mye å stri med ellers,en sønn som sliter psykisk bla,blir mye møter og mange tanker etter og i forkant av møtene. Føler meg litt alene om ting. Det går faktisk ganske bra med han nå,nyter de positive tingene ved han. Ting har roet seg,men jeg finner ikke ro inni meg i dag. Jaja.. Hvis du står alene med din sønn, så er det krevende uansett., men spesielt hvis han sliter psykisk, og hvis du også plages litt. 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Hvis du står alene med din sønn, så er det krevende uansett., men spesielt hvis han sliter psykisk, og hvis du også plages litt. Er ikke alene ;-) Bare føler meg veldig alene innimellom. Brr! I dag er det kaldt ute,for hoppe i dusjen å gjøre meg klar til møte. Ha en fin dag FGT :-) 0 Siter
Gjest om du vil ha Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg håper du har det bedre.. Klem 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg håper du har det bedre.. Klem Har det i grunn bedre nå enn den dagen ;-) Takk for klemmen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.