Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, de periodene der er ikke akkurat det jeg husker som en særlig ok tid av småbarnsperiodene. ;)

Jeg begynte jo i ny jobb da Datra var 9 mnd. Og da ammet jeg fortsatt ganske mye, for hun var så vanskelig å tilvenne fast føde. Husker at jeg amma til og med om natta i begynnelsen, og så om morgenen. Satt trøtt og uopplagt på jobb med melkespreng i 2-tida, hadde pumpe på kontoret til og med. ;)

Jeg hadde også pumpe på kontoret da jeg ammet nr 2. Begynte å jobbe da hun var 7-8 mnd, og pappaen var hjemme med henne. Noen dager kom han med henne på kontoret slik at jeg ammet henne, men som regel pumpet jeg. Gikk egentlig veldig greit det :-)

Men sliten var jeg ja!

Merker at ungene er blitt store! Jeg har hatt fri i dag: Mannen min gikk klokka 8, lillesøster kom opp i senga mi litt før halv ni, og så gikk jeg ned og fyrte i ovnen, satt på barne-tv og satte på en klesvask. Så la jeg meg igjen, men sovnet ikke, bare deilig å ligge.... Klokka 9 våknet eldstemann og kom inn i senga, og så lå vi og koste litt før han gikk ned for å¨se på tv. Jeg tok frem en bok, og leste til klokka 10. Da våknet 8-åringen! Tror aldri hun har sovet så lenge før! Og så spiste vi frokost i halv elleve tida!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...