Gjest prust Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Huff, de periodene der er ikke akkurat det jeg husker som en særlig ok tid av småbarnsperiodene. Jeg begynte jo i ny jobb da Datra var 9 mnd. Og da ammet jeg fortsatt ganske mye, for hun var så vanskelig å tilvenne fast føde. Husker at jeg amma til og med om natta i begynnelsen, og så om morgenen. Satt trøtt og uopplagt på jobb med melkespreng i 2-tida, hadde pumpe på kontoret til og med. Jeg hadde også pumpe på kontoret da jeg ammet nr 2. Begynte å jobbe da hun var 7-8 mnd, og pappaen var hjemme med henne. Noen dager kom han med henne på kontoret slik at jeg ammet henne, men som regel pumpet jeg. Gikk egentlig veldig greit det :-) Men sliten var jeg ja! Merker at ungene er blitt store! Jeg har hatt fri i dag: Mannen min gikk klokka 8, lillesøster kom opp i senga mi litt før halv ni, og så gikk jeg ned og fyrte i ovnen, satt på barne-tv og satte på en klesvask. Så la jeg meg igjen, men sovnet ikke, bare deilig å ligge.... Klokka 9 våknet eldstemann og kom inn i senga, og så lå vi og koste litt før han gikk ned for å¨se på tv. Jeg tok frem en bok, og leste til klokka 10. Da våknet 8-åringen! Tror aldri hun har sovet så lenge før! Og så spiste vi frokost i halv elleve tida! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.