Gjest turnusarbeider Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Dette er kanskje ikke akkurat et psykiatrispørsmål, men jeg prøver meg likevel. Jeg jobber mye nattevakter og iløpet av disse vaktene har jeg muligheter til å bikke meg nedpå innimellom. Det jeg lurer på er om det er sunt å sove/hvile i 45 min for så å utføre en arbeidsoppgave som tar 10 min, før man legger seg nedpå en halvtime igjen? Er det bedre å holde seg våken hele vakten og sove ut etterpå? Jeg sover etter vakten er over uansett, men man blit jo fort litt trøtt når man jobber mange nattevakter på rad. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Om arbeidsavtalen tillater soving på nattevekt, er det klart best å benytte seg av det. "En god soldat sover når han kan under ildopphør". 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 "Det jeg lurer på er om det er sunt å sove/hvile i 45 min for så å utføre en arbeidsoppgave som tar 10 min, før man legger seg nedpå en halvtime igjen?" Hvordan blir det da når du skal sove på dagene? Nå aner ikke jeg hva slags arbeidsoppgaver du har på nettene men sove i 45 min og jobbe 10 min og så legge seg nedpå 30 min? Høres ut som en kjekk jobb! 0 Siter
Gjest turnusarbeider Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 "Det jeg lurer på er om det er sunt å sove/hvile i 45 min for så å utføre en arbeidsoppgave som tar 10 min, før man legger seg nedpå en halvtime igjen?" Hvordan blir det da når du skal sove på dagene? Nå aner ikke jeg hva slags arbeidsoppgaver du har på nettene men sove i 45 min og jobbe 10 min og så legge seg nedpå 30 min? Høres ut som en kjekk jobb! Det høres ut som en kjekk jobb, men det er dødsens kjedelig. But someone's got to do it... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.