Gjest impotentia? Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ringte og spurte han om det. Han skjønte ikke spørsmålet, syntes det var en tåpelig spørsmål hos meg for vi har jo barn i lag. Og der med la han på røret. . Så langt kom jeg nu, og lengere kommer jeg nok ikke nu. at dere har barn sammen er ingen grunn til å ikke ha lyst på andre, det vet alle gifte menn der ute ;-) forstår det sånn dere ikke bor sammen? Kan hende han mente at hallo, det er deg jeg er sammen med... ikke venninna di. Men prat sammen, fortell om dine behov. Hvorfor ikke ta mer initiativ selv? Hvis du stadig blir avvist, spør hvorfor? Og ikke anklag han, f.eks. du vil bare når du har sett venninna mi, det er det verste menn vet og han sier ALDRI sannheten, tro du meg. Hva vil du han skal si? Jeg tenner ikke på deg, kun venna dine... Du får jobbe litt da, kle deg sexy, overrask ham... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/335727-hvorfor-er-han-skjeldent-k%C3%A5t/page/2/#findComment-2820556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.