Gå til innhold

Har du eller har hatt en god kjæreste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

srp1365380487

Ja, flere!

En jeg var sammen med da jeg var 23-24: jeg syns han var en god kjæreste fordi han var kjælen, snill, vennlig, snakkesalig både med meg og vennene mine, glad i familien min, hensynsfull og koselig. (Det var ting jeg savnet underveis, men dem vil jeg ikke snakke om nå.)

En jeg var sammen med da jeg var 29-30:

han var intelligent og forståelsesfull overfor mine problemer; fordi han hadde vært ute en vinternatt selv. Han var også en kjempefin pappa, og en glimrende planlegger og gjennomfører av familiens fellesprosjekter. han var også interessant å snakke med. Det finnes grunner til at vi ikke er sammen, men dem forbigås i stillhet...

Han nyeste: en veldig, veldig romantisk og kjærlig og kjælen mann, en herlig elsker, en morsom morsom mann og en glimrende faglig partner og samtalemakker.

Ja, flere!

En jeg var sammen med da jeg var 23-24: jeg syns han var en god kjæreste fordi han var kjælen, snill, vennlig, snakkesalig både med meg og vennene mine, glad i familien min, hensynsfull og koselig. (Det var ting jeg savnet underveis, men dem vil jeg ikke snakke om nå.)

En jeg var sammen med da jeg var 29-30:

han var intelligent og forståelsesfull overfor mine problemer; fordi han hadde vært ute en vinternatt selv. Han var også en kjempefin pappa, og en glimrende planlegger og gjennomfører av familiens fellesprosjekter. han var også interessant å snakke med. Det finnes grunner til at vi ikke er sammen, men dem forbigås i stillhet...

Han nyeste: en veldig, veldig romantisk og kjærlig og kjælen mann, en herlig elsker, en morsom morsom mann og en glimrende faglig partner og samtalemakker.

Min mann er veldig omtenksom, sjenerøs med det han har, aldri gjerrig/gnien selv om han ikke har spesielt god råd, veldig snill, tenker på meg og barnet før alt annet (stort sett)..... Han hører på meg, er takknemelig for det jeg gjør for han, tar sin del av husarbeid og "barneting". Henter meg når jeg har vært på fest ;-) Skriver koselige lapper til meg som ligger på kjøkkenet når jeg står opp + mye mer...

....og vi har vært sammen i 11 år :-)

Min mann er veldig omtenksom, sjenerøs med det han har, aldri gjerrig/gnien selv om han ikke har spesielt god råd, veldig snill, tenker på meg og barnet før alt annet (stort sett)..... Han hører på meg, er takknemelig for det jeg gjør for han, tar sin del av husarbeid og "barneting". Henter meg når jeg har vært på fest ;-) Skriver koselige lapper til meg som ligger på kjøkkenet når jeg står opp + mye mer...

....og vi har vært sammen i 11 år :-)

Så deilig...fantastisk å høre disse gode tingene fra dere begge :)

Annonse

Jeg innrømmer med en gang at min ikke er av den typen som strør om seg med gode ord, skriver søte lapper på kjøkkenbenken eller kjøper blomster hver helg. :o)

Men han er kjempesnill, ingen har tent meg så mye seksuelt som ham, han hjelper meg med alt jeg ber ham om, sørger for at bilen min er i topp stand, betaler all bensin for meg, vet knapt hva godt han kan gjøre for meg og er veldig spandabel om vi er ute og handler eller spiser ute. :o)

Gjest gul dame

Han jeg har vært sammen med de siste 2 - 3 månedene er først og fremst en behagelig og kjekk mann. Han er intelligent og lett å snakke med. Han har en ro over seg, og det er utrolig godt å ligge sammen med han og kose i sengen. Det er en nytelse å krype inn til han når jeg våkner opp om natta og føle meg trygg. Han er forsiktig, øm og kjærlig og vi har fantastisk sex sammen siden han alltid har så god tid.

Gjest sjøstjerna

Min mann er omsorgsfull. Han er min beste venn og vi kan snakke om alt mulig. Han er tvers igjennom snill og bærer teppe, vin eller te til meg rett som det er. Han finnes ikke romantisk og er lite opptatt av å feks pynte seg. Han er stabil og arbeidssom. Han er en handyman og fikser det meste. Vi har tilbrakt over 20 år sammen.

Min ex var spennende og romantisk. Han skrev lapper til meg, fant frem romantiske sanger med spenstige tekster han tilegnet meg... Han ga haugevis med komplimenter. Men han var hissig og utålmodig- samt lite interessert i å ordne seg utdanning etc. Forlot han etter 4 år.

Jeg innrømmer med en gang at min ikke er av den typen som strør om seg med gode ord, skriver søte lapper på kjøkkenbenken eller kjøper blomster hver helg. :o)

Men han er kjempesnill, ingen har tent meg så mye seksuelt som ham, han hjelper meg med alt jeg ber ham om, sørger for at bilen min er i topp stand, betaler all bensin for meg, vet knapt hva godt han kan gjøre for meg og er veldig spandabel om vi er ute og handler eller spiser ute. :o)

Samme hva der er, egentlig....bare det gir en så god følelse at du vil gi hundre ganger tilbake... :)

Han er den jeg ønsker han skal være, vi har nærmest grodd fast i hverandre da vi var unge når vi fant hverandre og har nå vært sammen i over 20 år.

Her deles alt, ingenting er hemmelig.

De fleste huslige gjøremål gjøres av den som har tid til det, ingen av oss er "fast ansatt" på f.eks vasking osv...

Klesvasken er han litt redd, men han har tatt imot opplæring så dette går bedre nå:)

Jeg er kry når jeg får fortelle om oss;)

Annonse

Han er den jeg ønsker han skal være, vi har nærmest grodd fast i hverandre da vi var unge når vi fant hverandre og har nå vært sammen i over 20 år.

Her deles alt, ingenting er hemmelig.

De fleste huslige gjøremål gjøres av den som har tid til det, ingen av oss er "fast ansatt" på f.eks vasking osv...

Klesvasken er han litt redd, men han har tatt imot opplæring så dette går bedre nå:)

Jeg er kry når jeg får fortelle om oss;)

Det har du god grunn til å være :)

Og det gir håp og motivasjon for meg som ikke har vært så god på forhold ;)

Samboeren min er ærlig, sjarmerende, selvsikker, avslappet, romantisk (til tider), trofast, morsom, intelligent, vi har særdeles god sex, han er en flink (ste)pappa, organisert og trygg. Og best av alt: Han liker meg oppriktig og på en balansert måte. Ikke som en hundehvalp, men som en likeverdig.

Gjest Elextra

Samboeren min er ærlig, sjarmerende, selvsikker, avslappet, romantisk (til tider), trofast, morsom, intelligent, vi har særdeles god sex, han er en flink (ste)pappa, organisert og trygg. Og best av alt: Han liker meg oppriktig og på en balansert måte. Ikke som en hundehvalp, men som en likeverdig.

Gosh, du har vært heldig! Ikke at jeg har det så verst selv, men... :-)

Gosh, du har vært heldig! Ikke at jeg har det så verst selv, men... :-)

Er det her jeg skal nevne at han hater å gå i parken, tilbringer litt for mye tid på hobbyen sin og er god til å furte? ;) Kanskje disse sidene vil framstå mer framtredende om femten år.

Gjest heldige

Han er glad i meg for den jeg er, han elsker meg tross alle mine feil og mangler, og det gjør det bra å være meg :-)

Sammen på 13. året nå.

Godt å høre at de finnes..:-)

Fant du det vanskelig å stole på at han virkelig likte deg for den du var? Jeg klarer aldri helt å stole på slikt....:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...