Gå til innhold

Har du eller har hatt en god kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola

Godt å høre at de finnes..:-)

Fant du det vanskelig å stole på at han virkelig likte deg for den du var? Jeg klarer aldri helt å stole på slikt....:(

Nei, det merket jeg fort. Dvs, jeg testet det. Jeg gjorde et nummer ut av å ikke pynte meg noe særlig når han kom på besøk, ille se hvordan han reagerte på at jeg loffet rundt i joggebukse. Jeg var ikke helt shabby heller så klart, men vanlig "hverdags" for meg. :-)

Jeg hadde vært forelsket en del ganger før, men nå ville jeg vite om han likte meg for _meg_, eller om det var mer overfladisk. Viste seg å være veldig ekte. En flott, herlig mann.

Fortsetter under...

Gjest heldige

Nei, det merket jeg fort. Dvs, jeg testet det. Jeg gjorde et nummer ut av å ikke pynte meg noe særlig når han kom på besøk, ille se hvordan han reagerte på at jeg loffet rundt i joggebukse. Jeg var ikke helt shabby heller så klart, men vanlig "hverdags" for meg. :-)

Jeg hadde vært forelsket en del ganger før, men nå ville jeg vite om han likte meg for _meg_, eller om det var mer overfladisk. Viste seg å være veldig ekte. En flott, herlig mann.

Men det var jo en overfladisk test også..:) Tenkte med som person, ikke utseende..

Bra å være deg? Er det ikke best å ha det bra med deg selv i bunn, slik at en kjæreste kan utfylle deg istedet?

Selvfølgelig.

Men i det ligger det jo en mulighet for å gjøre det enda bedre å være meg.

Hvorfor ellers ønsker man seg en partner å ha det godt med. Hvis man har det godt nok bare med å være alene.

Jeg er forøvrig singel, og tråden ble laget for å gi meg et ørlite håp om at det finnes noe bra menn der ute.

Håper det er greit for deg ;)

Selvfølgelig.

Hvorfor ellers ønsker man seg en partner å ha det godt med. Hvis man har det godt nok bare med å være alene.

Jeg er forøvrig singel, og tråden ble laget for å gi meg et ørlite håp om at det finnes noe bra menn der ute.

Du tenker for mye, hvorfor gjøre ting mer komplisert enn det er?

Gjest Hotmale

Selvfølgelig.

Hvis du har ett ønske om at alt skal bli bedre, du vil ha det bedre, så tror jeg du får vansker i fremtiden:)

Hvorfor skal en partner få deg til å føle deg bedre? det skurrer helt for meg.

Annonse

Hvis du har ett ønske om at alt skal bli bedre, du vil ha det bedre, så tror jeg du får vansker i fremtiden:)

Hvorfor skal en partner få deg til å føle deg bedre? det skurrer helt for meg.

Du misforstår.

Jo bedre en har det med seg selv, jo bedre vil en få det sammen med en riktig partner.

Det er grunner for at to og to søker sammen. Nærhet, sex, samhold, støtte, barn...and so on...får du dette alene, uten noen? Blir ikke livet bedre hvis man ønsker seg disse tingene, og møter det menneske som kan dele det med deg?

Les litt nedover i tråden. Eller la det være. Kan hende kjærligheten ikke er noe for deg. Vi er alle forskjellige.

Gjest Niccola

Men det var jo en overfladisk test også..:) Tenkte med som person, ikke utseende..

Hvorfor var det en overfladisk test? Man må jo gå steg for steg, prøve seg fram. Syntes det var en god bekreftelse på at han likte meg for min personlighet. Og det var viktigst for meg :-)

Gjest Leiter etter Mr Right jeg også

Vi får håpe flere trår til :-))

Han var snill, trofast, kjekk, hjelpsom, hadde ordnet økonomi og hadde ingen barn fra før.

Hm.. hvorfor dumpet jeg denne fyren da.. :( Jo nå kom jeg på det.... :)

Han var snill, trofast, kjekk, hjelpsom, hadde ordnet økonomi og hadde ingen barn fra før.

Hm.. hvorfor dumpet jeg denne fyren da.. :( Jo nå kom jeg på det.... :)

*ler*

Nei, har sluttet å lete etter Mr. Right. Men trenger å komme over mine egne tabber og feilsteg. Godt å høre at noen fremdeleles får det til :)

Lykke til i videre leteing etter drømmeprinsen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...