Gå til innhold

Ikke gi opp

Gjest Dreams can come true, be strong!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmer kan bli virkelighet. Hold ut selv om det er vanskelig nå.

Videoannonse
Annonse
hidi, the scorpion
Skrevet

Om man arbeider hardt nok, så er ikke lykken langt unna;)

Skrevet

Eller tar medisinen vår ;)

Skrevet

Ikke helt enig i det. Lykken kan være rundt hjørnet, men man må ikke gi opp om den ikke er der. Det viktigste er å leve fordi man vet aldri hva fremtiden vil bringe. Man har bare et liv. Vi som lever er priviligerte selv om livet er vanskelig. Ikke kast vekk sjansen.

Skrevet

Tja, det er bedre å gjøre de justeringer slik at man slipper medisiner.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke sant;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke helt enig i det. Lykken kan være rundt hjørnet, men man må ikke gi opp om den ikke er der. Det viktigste er å leve fordi man vet aldri hva fremtiden vil bringe. Man har bare et liv. Vi som lever er priviligerte selv om livet er vanskelig. Ikke kast vekk sjansen.

Det ble litt usammenhengende for meg;)

Vi har bare ett liv, og bør gjøre det beste ut av det, og det innebærer "å tenke" på hva vi vil med livet vårt;)

Skrevet

Tja, det er bedre å gjøre de justeringer slik at man slipper medisiner.

Spørs hva som feiler, det.

Jeg har en diagnose som som jeg ikke kan "jobbe" meg ut av. Medisiner er det som hjelper.

Skal love deg at jeg har prøvd ;) + tusener av andre med samme psykdom.

Skrevet

Det ble litt usammenhengende for meg;)

Vi har bare ett liv, og bør gjøre det beste ut av det, og det innebærer "å tenke" på hva vi vil med livet vårt;)

Bare et liv ja. Når vi dør er vi ikke mer, for all evighet. Vårt liv er verdifullt. Ikke la gjeld og andre triviliterer bringe deg ned. Livet er større enn det.

Skrevet

Bare et liv ja. Når vi dør er vi ikke mer, for all evighet. Vårt liv er verdifullt. Ikke la gjeld og andre triviliterer bringe deg ned. Livet er større enn det.

-Ikke la gjeld og andre triviliterer bringe deg ned. Livet er større enn det.-

Du er på psykiatriforum nå. Ser du på psykdom en trivielitet?

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg tror på Jesus og et liv etter dette;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...