Gå til innhold

Hvordan få tak i årsaken til følelsene?

Anbefalte innlegg

Gjest Så lei av dette
Skrevet

Ble skilt for en god stund siden, og har skapt meg et OK liv for meg og ungene. Har stort sett et greit samarbeid om barna (har delt omsorg), men det er av og til uenighet i forhold til min eks. Det kan gjelder økonomi i forhold til ungene, samvær eller andre ting. Grunnen til at jeg skriver her og ikke under "Samliv" er at jeg ikke er ute etter å løse selve disse problemene, men ønsker innspill på hvorfor jeg reagerer så mye når vi har disse konfliktene.

Skal forsøke å forklare litt.. Jeg opplever min eks urimelig for eksempel i forhold til økonomi. Og når vi kommuniserer om dette pr epost opplever jeg at han klarer å sette meg helt ut, sende meg ned i kjelleren psykisk. Hadde jeg bare følt at han var urimelig burde jeg blitt sint, men jeg blir skikkelig deppa.

Jeg var ikke enig i bruddet da det kom, men ønsker ikke min eksmann tilbake. Hvorfor betyr da disse tingene så mye?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...