Gå til innhold

nesten brudd hvordan beholde ham?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

først vil jeg si at vi har vært sammen i over to år og har en bolig sammen , jeg traff ham på internett , og flyttet fra larvik helt til kløfta for hans skyld , dette har gåt meget bra over lenger tid , men jeg har ikke venner her nede kunn en hest og har til tider hat det , tøft på jobben , samboern min har tilbytt seg å hjelpe til men det var der det sprakk , han orket desverre ikke mer av mine klager og ossen jeg ville ha det i huset . han sier han har mistet følsen for meg , men han sier også at han bryr , seg å hadde det forferdlig vont da han dro fra meg på hotell , jeg skjønte først da ossen han hadde hatt det og hva jeg måtte gjøre for ham , vi har etter dette snakket sammen og blit enig om at jeg skulle forandre meg . dette er jeg villig til å gjøre drastisk og vet at jeg nå vil få det til for nå har jobben , kommet på siden for meg . jeg tenker på ham og vil at han skall ha det bra , samt viste at hamm ville få det bra , da jeg har gjort en rekke , tiltak for å bedre meg . men alikavell følte han at han trengte pause . men det tyder på at han er usikker på seg selv , jeg tror ikke han vill dette selv om han er sikker , han føler sikkert bare at han ikke får forholdet til å gå slik han vil ha det , da han ønsker å leve et vilmans liv . dette er jeg nå innerforstått med og vil gjøre alt som står i min makt for å beholde ham . jeg skjønner han fulstendig . men siden jeg er for glad i ham vil jeg ikke la dette ødelegge , for oss for vidre sier hann at det ikke er noe vont i det jeg gjør .og at jeg har reddet mange av ferien hans , samt at han bryr seg om meg . er det noe sjans for å rette på dette forholdet , vider så sier han at vi har hatt det veldig bra . men at han ønsker at jeg fårsto han beder noen ganger dette er jeg fulstendig enig i å prøver på det sterkeste , jeg er nesten villig til å flytte i noen månder for å prøve å redde forholdet . men bare for at han skall se at han kan få det slik han ønsker seg det . hjelper det å snakke med ham om følsen hans ossen han har hatt det og hva som fåregår . er dette noe å rett opp i vist jeg fårstår han å nå prøver å rette på meg . vil forferdlig gjerne bli her , men det virker ikke som han vil gå heller

Videoannonse
Annonse
Gjest stupid-cupid
Skrevet

Det gjelder å ikke stille seg for åpen. La han også møte litt motstand...

Skrevet

Her gjelder det å spille med åpne kort. Ingen er tjent med å få den andre med på ting som strider i mot. En kan ikke lure, eller tvinge igjennom noe, prsse den andre, gjøre oppgjør, osv. med den du har tenkt dele livet med, det vil bare slå tilbake på deg selv før eller siden. Jeg mener, men det er meg. En mann skal først og fremst være opptatt av kvinnen sin, ikke hvor han skal bo, Det er vanligvis viktigere for en kvinne å ha hjem der hun trives, en for en mann. Hvis hun ikke trives, og at det klare grunner for det, så må mannen følge deg. Har ikke tro på å følge en mann som vil bo i viltmarken, det passer mer for einstøing. Han bør være mer inntressert i deg , en hvor han skal bo, hvis det ikke er noen tvingende grunn for han må bo på et bestemt sted nå. . Still deg det spørsmålet ?

Gjest stupid-cupid
Skrevet

Her gjelder det å spille med åpne kort. Ingen er tjent med å få den andre med på ting som strider i mot. En kan ikke lure, eller tvinge igjennom noe, prsse den andre, gjøre oppgjør, osv. med den du har tenkt dele livet med, det vil bare slå tilbake på deg selv før eller siden. Jeg mener, men det er meg. En mann skal først og fremst være opptatt av kvinnen sin, ikke hvor han skal bo, Det er vanligvis viktigere for en kvinne å ha hjem der hun trives, en for en mann. Hvis hun ikke trives, og at det klare grunner for det, så må mannen følge deg. Har ikke tro på å følge en mann som vil bo i viltmarken, det passer mer for einstøing. Han bør være mer inntressert i deg , en hvor han skal bo, hvis det ikke er noen tvingende grunn for han må bo på et bestemt sted nå. . Still deg det spørsmålet ?

Hvorfor er hjem viktigere for kvinne enn mann? Det er da ingen selvfølgelighet..... Hilsen mann som måtte flytte til flatbygda innafor, pga dama, som ble en ex.

Skrevet

Hvorfor er hjem viktigere for kvinne enn mann? Det er da ingen selvfølgelighet..... Hilsen mann som måtte flytte til flatbygda innafor, pga dama, som ble en ex.

Fra naturen side,det er jo ikke til å ta feil av, men det er mest inni huset, for de fleste, men for noen er det også miljøet rundt, hvordan huset står i forhold til omgivelsene. Men det betyr jo ikke an en lykkes for det. Trist for deg foresten som har prøvd, men ikke lykkes. Men for min og hennes del, er det mer den psykiske helse som har virket forstyrrende inn, også da på hvor en best kan bo. Men det er mye ellers også som spiller inn, som du sikkert er full klar over ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...