Gå til innhold

Bekymringer mht. det å gå inn i et forhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke bekymringer i forhold til meg selv, om han ville være utro eller hvorvidt vi kunne stole på hverandre og slike ting, men siden jeg hadde med meg to barn inn i forholdet så bekymret jeg meg mye for hvordan de ville bli mottatt i den nye familien.

Og det har gått helt fint. :o)

Han er en kar jeg har følt jeg kan stole på helt fra første dag og så langt har han ikke gitt meg noen grunn til å tro noe annet heller.

Gjest worries

Jeg hadde ikke bekymringer i forhold til meg selv, om han ville være utro eller hvorvidt vi kunne stole på hverandre og slike ting, men siden jeg hadde med meg to barn inn i forholdet så bekymret jeg meg mye for hvordan de ville bli mottatt i den nye familien.

Og det har gått helt fint. :o)

Han er en kar jeg har følt jeg kan stole på helt fra første dag og så langt har han ikke gitt meg noen grunn til å tro noe annet heller.

Hva gjør man når man ikke tør stole på følelsene sine?

Annonse

Vil man oppleve noe bra så må man ofte bare kaste seg utpå..

Men hvis du ikke stoler på magefølelsen din, om den har lurt deg før. Så er det sikkert smart å roe litt ned. Ikke sikkert at denne personen forsvinner ut av livet ditt for det om.

Gjest worries

Vil man oppleve noe bra så må man ofte bare kaste seg utpå..

Men hvis du ikke stoler på magefølelsen din, om den har lurt deg før. Så er det sikkert smart å roe litt ned. Ikke sikkert at denne personen forsvinner ut av livet ditt for det om.

Føler at jeg alltid bare prøver å finne feil med vedkommende bare for å finne unnskyldninger..Det er vel litt feigt, igrunn..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...