Gå til innhold

Skuffet...

Anbefalte innlegg

Noen skulle aldri vært leger....sånn er det vel med alle yrker...., men når du tar imot syke mennesker, så trenger man ihvertfall ikke være sur og gretten....

Etter å ha søkt og lest et innlegg her om det å ha en kul, så trodde jeg virkelig det var noe man gikk til legen for...

Men, det kunne jeg spart meg for ja..."Kan ikke kjenne noen kul jeg".....grrrr....jeg kan jo SE den i speilet...tom gjennom tynne bukser!!!! Og det er ubehagelig å sitte på.....grrrrr....

Ved flere anledninger får jeg følelsen av at leger ikke tar en på alvor. Og det irriterer meg langt inni ryggmargen, for jeg HATER å gå til legen....og gjør det bare litt sånn aller nådigst....

Men, det blir lenge til neste gang nå....tro meg...

Frustrert og skuffet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335797-skuffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...