Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Mette Moen,

lure på en sak som jeg lenge har undret meg over-men ikke spurt da jeg aldri har hört andre nevne noe om det.Altså etter samleie med kjäresten min går jeg en god stund med "sädlukt" fra skjeden og utflod av dette.Akkurat som om det renner litt etter litt ut i et par timer etterpå.Om det er kveld så vokner jeg med denne lukt og det er ikke min utflodslukt,men det lukter utlösningen hans.Ingen av oss har noen kjönnssykdommer.Er dette et sympton på at noe er unormalt mellom oss?Jeg har ikke kjent dette hos tidligere partnere i denne grad.Går det inn,også tåler ikke kroppen min säden hans og skiller alt ut igjen, eller hva er dette for noe da?Eller er dette en höyst normal del av samleie som jeg av ulike grunner ikke har erfart tidligere?.Slik jeg minnes det hadde ikke tidligere partnere noe problem med å la utlösningen komme når de hoppet av-trakk seg ut like för,el. under utlösningen,og det var aldri så voldsomt.Kjäresten min tömmer alt inn i meg og venter til det ikke er noe mer.Det er litt uvant for meg.Det er jo ikke plagsomt,men jeg vil bare vite om det er normalt at det kommer ut igjen som om det var utflod.Jeg trodde det normalt kom ut på andre måter.Reagerer min kropp allergiskt på hans produksjon?Dette forholdet betyr veldig mye for meg og jeg har aldri fölt meg tryggere,derfor tör/vil jeg finne ut av slike tanker.Vennlig hilsen Kalina Solic,22.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33580-ettersamleielukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...