Gjest Mitt indre Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg sliter med å få opp melkekartongene. Det er vanskelig å åpne en pakke med servelat. Jeg sliter med å pusse tennene, det er så kjedelig. Skal jeg ut ser jeg alle verdens problemer. Er dette en depresjon? 0 Siter
Colette Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg tror ikke at du har en depresjon hvis du kun har problemer med å åpne servelaten. For det er et utrolig billig og kjedelig pålegg. Hvis du derimot har problemer med å åpne Gilde's okserull, da vil jeg tro at du har en depresjon. Det er slik jeg ser det:-( 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Depresjon kjennetegnes jo ofte av tiltaksløshet og håpløshetsfølelse så det er godt mulig det er det. Men du kan jo også mangle energi pga noe fysisk. Er litt skeptisk til å avfeie alt som psykisk (mener overhodet at du gjør det). Har bare det inntrykket at mange leger altfor lett tenker psykiatri dersom man har hatt psykisk sykdomshistorie (vet jo ikke om du har hatt det) uten å sjekke at det ikke er noe fysisk. Jeg ville kontaktet fastlegen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.