Gjest relevanse Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Er det mulig å være en psykopat uten å være klar over det selv, når andre sier og oppfatter deg som så manipulerende at du til slutt begynner å tro det selv og at ikke andre tror deg mer? 0 Siter
Zzzuperman Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 en psykopat har ikke selvinnsikt og ett normalt følelsesliv, så nei 0 Siter
Zzzuperman Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 en psykopat har ikke selvinnsikt og ett normalt følelsesliv, så nei ......jeg mente, så ja:) de er ikke klar over det selv! 0 Siter
Gjest relevanse Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 ......jeg mente, så ja:) de er ikke klar over det selv! Ok. Skjønner, det gir mye mening. Takk for svar. 0 Siter
Zzzuperman Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Ok. Skjønner, det gir mye mening. Takk for svar. Bare hyggelig i ett mindre hyggelig tema;) 0 Siter
Gjest relevanse Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Bare hyggelig i ett mindre hyggelig tema;) Det er sant.. Men det har stor betydning for min prosess videre. Derfor var det godt å få denne bekreftelsen. Så igjen, takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.