Gå til innhold

Nhd, kan det være hjerneskade?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått bekreftet at jeg er psykopat. Det må være det som feiler meg. Ellers må det være noe galt med hjernen min. Jeg leste et innlegg skrevet av marlenexx27 om hjerne skade som passet perfekt på meg.

For jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke forstår det som er tydelig opplagt for andre. Jeg har vansker med å forstå det som blir sagt i rl også. Jeg har lært meg å smile, le og jatte med for ikke å vise det og dumme meg ut. Dessuten forstår jeg ikke sammenhenger.

Jeg er redd. For dette skremmer meg. Det verste for meg er at jeg oppleves å ikke bli trodd. Det er mye som står på spill, og jeg vet inni meg at jeg er ærlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste for meg er at jeg opplever det SOM at jeg ikke blir trodd, mao en subjektiv følelse

hidi, the scorpion
Skrevet

Det verste for meg er at jeg opplever det SOM at jeg ikke blir trodd, mao en subjektiv følelse

Alle vet, er vel mer riktig....

Gjest vil deg vel
Skrevet

''Jeg har nettopp fått bekreftet at jeg er psykopat. ''

Det ble det bekreftet, ja. Det vi har sagt her i 3 lange år nå. Du virker uforbederlig, så jeg tror diagnosen stemmer. Opplever du lill lettelse i å få det svart på hvitt, en diagnose som ligger bak at du ikke skjønner folkeskikk og samspill?

Skrevet

Jeg var for kjapp med sende, beklager :)

Jeg kan lete opp innlegget til marlenexx om det er nødvendig.

Jeg har hatt dette i bakhodet en stund. Men det er flaut å nevne dette for en lege i rl.

Så mitt spørsmål er som følger :

Er dette en totalt bort kastet tanke å gå videre med og for utredning i rl?

Jeg vet at noe er galt. Det er ikke bare følelser som sier det. Men jeg er virkelig hemmet i hverdagen av dette. Bare det å finne riktige ord i riktige sannhengenger oppleves som vanskelig. Jeg er sliten av å ha det slik og føle meg så unormal i forhold til jevn aldrende.

Skrevet

''Jeg har nettopp fått bekreftet at jeg er psykopat. ''

Det ble det bekreftet, ja. Det vi har sagt her i 3 lange år nå. Du virker uforbederlig, så jeg tror diagnosen stemmer. Opplever du lill lettelse i å få det svart på hvitt, en diagnose som ligger bak at du ikke skjønner folkeskikk og samspill?

Jeg oppfører meg ikke slik i rl. Det er kun her at jeg tør snakke om meg selv, er uhøflig og oppfører meg dårlig. Jeg har aldri fått signaler fra andre i rl at jeg oppfører meg dårlig heller. Hvis det var det du tenkte på?

Skrevet

Men kjære deg, nå har vel du sagt/trodd at du har samtlige diagnoser som spesielt NHD har beskrevet. Jeg har en helsefaglig utdannelse der vi har litt psykiatri, der fikk vi vite at det heter vi og de innen psykiatri, for vi vil alle finne trekk i oss selv som passer til en eller annen diagnose.

Gjest Det der er vranglære!
Skrevet

Men kjære deg, nå har vel du sagt/trodd at du har samtlige diagnoser som spesielt NHD har beskrevet. Jeg har en helsefaglig utdannelse der vi har litt psykiatri, der fikk vi vite at det heter vi og de innen psykiatri, for vi vil alle finne trekk i oss selv som passer til en eller annen diagnose.

Det heter ikke vi og de innen psykiatrien.

Vi og de skaper avstand og er uhensiktsmessig fordi det skaper skiller som ikke er der, og setter "de" i en bås som ikke er ressursstyrkende.

Vi er mennesker- alle som en. Noen har trekk fra noe, noen fra noe annet.

Skrevet

Det heter ikke vi og de innen psykiatrien.

Vi og de skaper avstand og er uhensiktsmessig fordi det skaper skiller som ikke er der, og setter "de" i en bås som ikke er ressursstyrkende.

Vi er mennesker- alle som en. Noen har trekk fra noe, noen fra noe annet.

Beklager, det datt ut et ikke der som var et nøkkelord. Jeg mente selvsagt å skrive det heter IKKE vi og de innen psykiatrien, fordi vi vil alle finne trekk i oss selv som passer inn i de forskjellige diagnosene.

Gjest manipulerende manipulerende
Skrevet

Nå forventer du nok at brukerne og NHD skal komme og benekte påstanden at du er psykopat, men det skal ikke jeg, mye her som stemmer.

Gjest Det der er vranglære!
Skrevet

Beklager, det datt ut et ikke der som var et nøkkelord. Jeg mente selvsagt å skrive det heter IKKE vi og de innen psykiatrien, fordi vi vil alle finne trekk i oss selv som passer inn i de forskjellige diagnosene.

Aha!

Se det var mye bedre ;-)

Gjest her eller der
Skrevet

Hvor har du fått bekreftet at du er psykopat?

Skrevet

Nå forventer du nok at brukerne og NHD skal komme og benekte påstanden at du er psykopat, men det skal ikke jeg, mye her som stemmer.

Nei, jeg forventer ikke at noen skal komme løpende og bekrefte.

Jeg ønsker å vite ren fakta og hva det er som skjer med meg.

Jeg forstår ikke alt, og det er vanskelig å slå seg til ro med.

Det aller første innlegget jeg skrev her inne hadde over skriften "jeg føler meg unormal". Det gjør jeg fortsatt :( men jeg får aldri svar på det av noen.

Skrevet

Trekker tilbake støtten jeg tidliger gav deg. Du har ikke forandret deg, og det vil du mest sannsynlig aldri gjøre heller.

Nå så jeg i går at NHD svarte deg mange ganger i et innlegg du skrev, men likevel i dag fortsetter du å mase på ham for å få flere bekreftelser.

Skjerp deg, NHD er IKKE din behandler!

Skrevet

Trekker tilbake støtten jeg tidliger gav deg. Du har ikke forandret deg, og det vil du mest sannsynlig aldri gjøre heller.

Nå så jeg i går at NHD svarte deg mange ganger i et innlegg du skrev, men likevel i dag fortsetter du å mase på ham for å få flere bekreftelser.

Skjerp deg, NHD er IKKE din behandler!

Hæ? Dette var faktisk et flaut spørsmål!

:-(

Gjest Megigjenidag
Skrevet

Så gå til din lege, be om en skikkelig utredelse, be om scanning og alt som er om du tror det er en hjerneskade. Hvorfor tror du nhd kan svare på noe sånt.

Gjest trådstarter
Skrevet

Så gå til din lege, be om en skikkelig utredelse, be om scanning og alt som er om du tror det er en hjerneskade. Hvorfor tror du nhd kan svare på noe sånt.

det var et teit spørsmål jeg tidlig angret for at jeg spurte om. Jeg tør heller ikke spørre om noe sånt hos legen min.

Alt jeg tenker og føler er teit. Det vises her inne. Så jeg gir opp. Jeg tør ikke åpne mer

Skrevet

det var et teit spørsmål jeg tidlig angret for at jeg spurte om. Jeg tør heller ikke spørre om noe sånt hos legen min.

Alt jeg tenker og føler er teit. Det vises her inne. Så jeg gir opp. Jeg tør ikke åpne mer

jeg vet ikke hvordan jeg skal tørre å åpne meg mer når alle her inne bekrefter at det jeg tenker er teit og sier jeg manipulerer. Jeg takler ikke å vite at jeg ikke blir trodd, og da er alt håp ute for meg

Gjest Megigjenidag
Skrevet

Du er ikke teit, lurer du på noe så spør legen din. En psyk på et nettsamfunn kan da ikke vite sånt. Om du vil gå rundt å leke offer slik jeg opplever du gjør nå, så bare fortsett, men det finnes noe bedre så hvorfor ikke velge det? Alle slite rpå et eller annet tidspunkt i livet, men gjør noe med det, ikke sitt å vent på at alle andre skal hjelpe deg og svare deg. Livet er hardt, men det blir bedre.

Skrevet

jeg vet ikke hvordan jeg skal tørre å åpne meg mer når alle her inne bekrefter at det jeg tenker er teit og sier jeg manipulerer. Jeg takler ikke å vite at jeg ikke blir trodd, og da er alt håp ute for meg

All hjelp starter hos fastlegen. Bestill deg en time der du, istedet for å komme til et nettbasert forum med dine problemer.

Bedre hjelp hos fastlegen, ser du!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...