Gå til innhold

Nhd, kan det være hjerneskade?

Anbefalte innlegg

Gjest Megigjenidag
Skrevet

jeg vet ikke hvordan jeg skal tørre å åpne meg mer når alle her inne bekrefter at det jeg tenker er teit og sier jeg manipulerer. Jeg takler ikke å vite at jeg ikke blir trodd, og da er alt håp ute for meg

Hør, dette er ikke snakk om hat eller mobbing. Dette handler om deg og den runddansen du har hver gang du kommer med innlegg her inne. Det er det samme hele tiden, vi river deg ned og ødelegger deg og du er offeret. Jobb med deg selv, krev hjelp, stå på, skaff deg en privat psykolog (hvorfor har du ikke gjort dte forresten?), drit i dps, ta tak i livet ditt. Du er ikke den enenste i verden som sliter, men akkurat nå virker det som om du leker offer, og det er særs lite kledlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All hjelp starter hos fastlegen. Bestill deg en time der du, istedet for å komme til et nettbasert forum med dine problemer.

Bedre hjelp hos fastlegen, ser du!

jeg har gjort så godt jeg kan

Skrevet

''Jeg har nettopp fått bekreftet at jeg er psykopat. ''

Hvem har du fått det bekrefta av? Fastlegen? En psykiater? Psykolog?

Eller var det en tilfeldig dolbruker uten fast nick?

Kan du være så snill å overlate diagnostisering til fagfolk? Dette blir jo som å tro på alt som står i Se & Hør.

Jeg ber deg innstendig om å logge av nå, og forbli avlogget resten av helga. Jeg veit du ikke hører på hva jeg sier, og at jeg likegjerne kunne snakka til en vegg, men jeg ber deg likevel. Dette er nok et tegn på at dol ikke er bra for deg,

tror

Gjest trådstarter
Skrevet

''Jeg har nettopp fått bekreftet at jeg er psykopat. ''

Hvem har du fått det bekrefta av? Fastlegen? En psykiater? Psykolog?

Eller var det en tilfeldig dolbruker uten fast nick?

Kan du være så snill å overlate diagnostisering til fagfolk? Dette blir jo som å tro på alt som står i Se & Hør.

Jeg ber deg innstendig om å logge av nå, og forbli avlogget resten av helga. Jeg veit du ikke hører på hva jeg sier, og at jeg likegjerne kunne snakka til en vegg, men jeg ber deg likevel. Dette er nok et tegn på at dol ikke er bra for deg,

tror

Jeg stoler på deg.. Virkelig.. Jeg ble kjempe glad over å se deg her. Men når du hører det samme gang på gang tror du på det til slutt. Jeg klarer ikke å sette meg ned å hvile før jeg har full kontroll. Jeg er stresset. Og jeg fikk en skikkelig nedtur pga avvisningen. Jeg ser for meg at jeg må vente enda ett år på å få svar.

Skrevet

Jeg stoler på deg.. Virkelig.. Jeg ble kjempe glad over å se deg her. Men når du hører det samme gang på gang tror du på det til slutt. Jeg klarer ikke å sette meg ned å hvile før jeg har full kontroll. Jeg er stresset. Og jeg fikk en skikkelig nedtur pga avvisningen. Jeg ser for meg at jeg må vente enda ett år på å få svar.

''Men når du hører det samme gang på gang tror du på det til slutt''

Hvorfor ikke da tro på at det beste for DEG er å holde deg unna dol?

Skrevet

Godt poeng!

Gjest Megigjenidag
Skrevet

Men du trenger ikke svar, ta saken i egne hender, skaff deg en privatpraktiserende psykolog, ikek sitt å vent i hundre år men gjør det selv. Og kom deg av nettet, gå ut, logg av. Ingen her vil deg noe vondt men du må skjønne at å sitte her er ikke bra for deg

Skrevet

Godt poeng!

Det kan jeg fortelle dere hvis dere tror på meg.

Gjest Megigjenidag
Skrevet

Kan du forklare hvor du har fått psykopatdiagnosen, er det noe du har kokt sammen selv? Ingen her mener du er psykopat, og de som har antydet det, så et innlegg lenger ned har ikke peiling. Det er ikke noe vondt vi vil, men du må fatte å begripe at din helse ikke kan behandles på dol.

Skrevet

jeg har gjort så godt jeg kan

Ja ja , i det minste skaper du litt action her inne...

Skrevet

Forestill deg at du skal ta farvel med en gruppe mennesker som har hatt stor betydning for deg.

Du har etterhvert fått alle mot deg fordi det er noe med DEG som gjør at du ikke har fulgt råd osv. Du innser det i ettertid men da blir du ikke lenger hørt på.

Du ønsker å gå videre. Og du vet også at du vil klare det. Fordi du forstår konsekvensene av det.

Men du føler at denne gruppa hater deg så mye at det går på selvfølelsen din løs. Du vet at du alltid var ærlig.

Du vil forlate denne gruppa med en god følelse. Ikke med en så grusom avslutning som det ble. Du vet nemlig at det vil prese deg videre.

Jeg har det slik. Jeg vet at det beste for meg er å ikke være her mer. Men jeg takler ikke å vite at jeg ikke blir trodd på og at alle er lei av meg. Det gjør nemlig mye med meg. Og det påvirker prosessen videre.

Nhd vet hvem jeg er. Likedan frosken og et par andre. Det skremmer meg. For jeg vet ikke hva dette kan føre til for meg i rl.

Og det skremmer meg at nhd også tolker det som at jeg bruker det som en unnskyldning når jeg sier jeg ikke forstår. For jeg hadde ikke sagt det om jeg gjorde det.

Gjest Trøtt!
Skrevet

Forestill deg at du skal ta farvel med en gruppe mennesker som har hatt stor betydning for deg.

Du har etterhvert fått alle mot deg fordi det er noe med DEG som gjør at du ikke har fulgt råd osv. Du innser det i ettertid men da blir du ikke lenger hørt på.

Du ønsker å gå videre. Og du vet også at du vil klare det. Fordi du forstår konsekvensene av det.

Men du føler at denne gruppa hater deg så mye at det går på selvfølelsen din løs. Du vet at du alltid var ærlig.

Du vil forlate denne gruppa med en god følelse. Ikke med en så grusom avslutning som det ble. Du vet nemlig at det vil prese deg videre.

Jeg har det slik. Jeg vet at det beste for meg er å ikke være her mer. Men jeg takler ikke å vite at jeg ikke blir trodd på og at alle er lei av meg. Det gjør nemlig mye med meg. Og det påvirker prosessen videre.

Nhd vet hvem jeg er. Likedan frosken og et par andre. Det skremmer meg. For jeg vet ikke hva dette kan føre til for meg i rl.

Og det skremmer meg at nhd også tolker det som at jeg bruker det som en unnskyldning når jeg sier jeg ikke forstår. For jeg hadde ikke sagt det om jeg gjorde det.

Du skriver jo det samme hver gang du har slike utblåsninger, er det da rart vi ikke tror deg? NHD og de andre som vet hvem du er driter da i hvem du er? Tror du at du er så viktig liksom? Andre folk har jo også et liv, vi sitter ikke å kverner om slike ting.

Gjest dette blir bare for dumt
Skrevet

gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp.

Skrevet

Du MÅ klare å skille mellom RL og internet! Du kjenner ikke menneskene inne her, så hvorfor bry deg døyten om hva folk skulle synes?

Uansett hvor mange innlegg du skriver, og hvor mye du prøver å forklare, så er det ingen som kommer til forandre inntrykk av deg inntil du faktisk GJØR de endringene du selv sier du skal gjøre - handling viser veldig mye mer enn tomme ord.

For min del så vil inntrykket mitt av deg bli enormt mye bedre dersom jeg ser at du tar rådene til deg og holder deg vekk fra dol (eller ikke ihvertfal psyk forumet) en god stund, og jeg tror ikke jeg er alene om å mene det.

Men som sagt, i utgangspunktet burde våre synspunkter om deg være irrelevante..

Skrevet

''Forestill deg at du skal ta farvel med en gruppe mennesker som har hatt stor betydning for deg. ''

Vær så snill og spar både deg og oss for å gjøre dette sentimentalt. Det er patetisk.

''Du har etterhvert fått alle mot deg fordi det er noe med DEG som gjør at du ikke har fulgt råd osv. Du innser det i ettertid men da blir du ikke lenger hørt på. ''

Martyrrollen er det INGEN som kler. Heller ikke du.

''Du ønsker å gå videre. Og du vet også at du vil klare det. Fordi du forstår konsekvensene av det. ''

Hvis du vet du kan klare det, hvorfor i innerste huleste kan du ikke vise det ved H*A*N*D*L*I*N*G istedet for en hel masse svadaprat? Jeg mener det.

''Du vil forlate denne gruppa med en god følelse. Ikke med en så grusom avslutning som det ble. Du vet nemlig at det vil prese deg videre.

Jeg har det slik. Jeg vet at det beste for meg er å ikke være her mer. Men jeg takler ikke å vite at jeg ikke blir trodd på og at alle er lei av meg. Det gjør nemlig mye med meg. Og det påvirker prosessen videre. ''

Du gjør det virkelig langt, langt verre for deg selv ved å logge av og la ting forbigås i stillhet framfor å hause opp alt dette slik du har gjort denne helga. Det er fullstendig meningsløst. Jo mer du skriver, jo verre gjør du det for deg selv. Jo mer du skriver, jo mer stiller du deg selv i et dårlig lys. Hold opp nå. Vær så snill.

Gjest Megigjenidag
Skrevet

''Forestill deg at du skal ta farvel med en gruppe mennesker som har hatt stor betydning for deg. ''

Vær så snill og spar både deg og oss for å gjøre dette sentimentalt. Det er patetisk.

''Du har etterhvert fått alle mot deg fordi det er noe med DEG som gjør at du ikke har fulgt råd osv. Du innser det i ettertid men da blir du ikke lenger hørt på. ''

Martyrrollen er det INGEN som kler. Heller ikke du.

''Du ønsker å gå videre. Og du vet også at du vil klare det. Fordi du forstår konsekvensene av det. ''

Hvis du vet du kan klare det, hvorfor i innerste huleste kan du ikke vise det ved H*A*N*D*L*I*N*G istedet for en hel masse svadaprat? Jeg mener det.

''Du vil forlate denne gruppa med en god følelse. Ikke med en så grusom avslutning som det ble. Du vet nemlig at det vil prese deg videre.

Jeg har det slik. Jeg vet at det beste for meg er å ikke være her mer. Men jeg takler ikke å vite at jeg ikke blir trodd på og at alle er lei av meg. Det gjør nemlig mye med meg. Og det påvirker prosessen videre. ''

Du gjør det virkelig langt, langt verre for deg selv ved å logge av og la ting forbigås i stillhet framfor å hause opp alt dette slik du har gjort denne helga. Det er fullstendig meningsløst. Jo mer du skriver, jo verre gjør du det for deg selv. Jo mer du skriver, jo mer stiller du deg selv i et dårlig lys. Hold opp nå. Vær så snill.

Veldig bra skrevet mariaflyfly.

Skrevet

Ser du ikke at at oppførselen her nå virker motsatt?

Mitt råd om du ønsker å å bli oppfattet på en annen måte og forlate dette stedet med en god følelse så vil det være å endre adferden og måten du er på forumet. feks slutte å slutte disse repeterende innleggene og mase på nhd og terpe om din person og dine problemer. Du har fått utrolig mye hjelp og tilbakemeldinger her. Hva med å primært svare andre og begrens disse selvfokuserende innleggene til et minimum. Slutt med spammingen. Så får du se hvordan responsen blir og om du får tilbake følelsen av kontroll og at alle "hater" deg. selv om jeg neppe tror det er tilfelle.

Folk reagerer på adferden her .Tipper at om om du opptrer på en annen måte vil du få en annen type respons. Til syvende og sist kan en ikke kontrollere hva andre føler og tenker om en. Og har en gjort noe dumt kan en be om unnskyldning , prøve å ikke gjøre det igjen og se hva som skjer. Folk flest er ganske snille og ikke så strenge tror jeg. Uansett kan en ikke diktere hva alle rundt en skal føle og tro om en. Bare å gi opp først som sist. Og om du ønsker å bli her på forumet, endre inntrykket mange har av deg er det eneste du kan gjøre er å endre adferden og vise at du faktisk har lært. Så kan du bare håpe at det hjelper.Uansett er det ikke særlig mye mer du kan gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...