Gå til innhold

unnskyld alt

Gjest redd og lei meg

Anbefalte innlegg

Gjest redd og lei meg
Skrevet

unnskyld for alt det gale jeg tydeligvis har gjort mot alle sammen, også nhd

dere har alle god grunn til å hate meg

Videoannonse
Annonse
Gjest som å snakke til veggen
Skrevet

Ingen hater deg, men mange misliker framtoningen din. Hold deg unna NHD og det forumet. Konsentrer deg om RL.

Gjest trådstarter
Skrevet

Ingen hater deg, men mange misliker framtoningen din. Hold deg unna NHD og det forumet. Konsentrer deg om RL.

Hvorfor skal dette med nhd forfølge meg resten av tida da? Jeg prøver å si at jeg er god gang med å fri meg og at det føles riktig.

Jeg spurte ikke for å bli sett. Jeg spurte fordi jeg tenker på det seriøst. Og jeg har gjort det lenge. Ikke noe jeg har funnet på med andre ord.

Jeg føler også jeg snakker til veggen.

Gjest HelligeMadeira
Skrevet

Herregud dte handler ikke om hat eller om at noen vil deg vondt, det handler om at vi er dritlei og at du spammer forumet med hysteriske innlegg og legger skylden på alle andre. Du skrev her om dagen at du ikke ville ha svar, så hvorfor i all verden skriver du 3 innlegg på rappen i dag, Jizes.

Gjest HelligeMadeira
Skrevet

Hvorfor skal dette med nhd forfølge meg resten av tida da? Jeg prøver å si at jeg er god gang med å fri meg og at det føles riktig.

Jeg spurte ikke for å bli sett. Jeg spurte fordi jeg tenker på det seriøst. Og jeg har gjort det lenge. Ikke noe jeg har funnet på med andre ord.

Hvorfor det forfølger deg? Les igjennom innleggene dine i 3 år her, det er det samme _hver_ gang.

Gjest trådstarter
Skrevet

Herregud dte handler ikke om hat eller om at noen vil deg vondt, det handler om at vi er dritlei og at du spammer forumet med hysteriske innlegg og legger skylden på alle andre. Du skrev her om dagen at du ikke ville ha svar, så hvorfor i all verden skriver du 3 innlegg på rappen i dag, Jizes.

ok. Dritt lei. Vondt å vite det også :( dere aner ikke hvordan det er å være uten hjelp når det eneste du vil er videre. Noe inni deg som driver det hele. Derfor gjør det vondt når dere alle sier det.

Gjest firepile
Skrevet

Here we go again. Kan du ikke bare høre på rådene fra nhd, og slutte å gruble sånn?

Skrevet

Du inngikk av avtale med Bookworm forleden dag, hvorfor ikke prøve å holde deg til den? Du skulle ikk opprette noen nye tråder om deg selv før søndag, og det lovet du å holde.

Det er ingen som har noe i mot deg som person, men når du oppretter tråd etter tråd etter tråd etter tråd om de samme tingene, så går folk lei.

Gjør som du lovet Bookworm, svar i andres trådet uten å skrive noe om deg selv, og start evt. tråder om andre ting. Og for all del, hold deg unna psykforum

Gjest HelligeMadeira
Skrevet

ok. Dritt lei. Vondt å vite det også :( dere aner ikke hvordan det er å være uten hjelp når det eneste du vil er videre. Noe inni deg som driver det hele. Derfor gjør det vondt når dere alle sier det.

Jeg skjønner at det må være jævelig, men ingenting virker jo, du tar jko aldri til deg det vi sier, rådene vi kommer med? Du fortsetter å mase på nhd, fortsetter å gruble, fortsetter å være destruktiv. Virker jo ikke som om du vil ha hjelp i det hele tatt.

Gjest husarbeid
Skrevet

Nei selvfølgelig ingen forstår deg og hvor vondt du har det, du er bortimot det største offeret som finnes her DOL er du ikke?

Vet du, du er ikke viktig nok til at jeg gidder å hate deg..

Skrevet

Nei selvfølgelig ingen forstår deg og hvor vondt du har det, du er bortimot det største offeret som finnes her DOL er du ikke?

Vet du, du er ikke viktig nok til at jeg gidder å hate deg..

det er ikke det det handler om for meg. Men samme det jeg gir opp for jeg blir ikke trodd på det jeg sierher inne likevel.

Gjest HelligeMadeira
Skrevet

det er ikke det det handler om for meg. Men samme det jeg gir opp for jeg blir ikke trodd på det jeg sierher inne likevel.

Forstår du at du har lagt opp til det etter 3 år med de samme type innleggene. Du skrive rjo det samme hver gang, ...

Skrevet

Forstår du at du har lagt opp til det etter 3 år med de samme type innleggene. Du skrive rjo det samme hver gang, ...

så alt er bort kastet?

Skrevet

så det er sant at dere alle føler dere lurt?

Gjest HelligeMadeira
Skrevet

så alt er bort kastet?

Absolutt ikke, men kom ikke å si du forstår, for dte har du vist at du ikke gjør og du hjelper ikke deg selv ved å si du forstår. Skaff deg privatpsykolog, skaff deg legetimer, krev hjelp, jobb med deg selv, kom deg ut, jobb, gjør noe,ikke sitt å skriv ørten innlegg på dol og bli hysterisk fordi nhd ikke svarer. Og ser du tilbake er det de samme rådene du har fått i et eller 2 år.

Gjest HelligeMadeira
Skrevet

så det er sant at dere alle føler dere lurt?

Vi er dritlei av spamming og den hylingen etter NHD sine svar, det er det vi er lei av. Drit nå i å sitte å skrike etter hvor lei du er for at du har lurt eller såret noen, drit i det, kom deg ut, gjør noe med livet ditt menneske.

Skrevet

Absolutt ikke, men kom ikke å si du forstår, for dte har du vist at du ikke gjør og du hjelper ikke deg selv ved å si du forstår. Skaff deg privatpsykolog, skaff deg legetimer, krev hjelp, jobb med deg selv, kom deg ut, jobb, gjør noe,ikke sitt å skriv ørten innlegg på dol og bli hysterisk fordi nhd ikke svarer. Og ser du tilbake er det de samme rådene du har fått i et eller 2 år.

så det er sant at dere alle føler dere lurt slik flere har sagt?

Gjest hilsen psykopaten på dol
Skrevet

Vi er dritlei av spamming og den hylingen etter NHD sine svar, det er det vi er lei av. Drit nå i å sitte å skrike etter hvor lei du er for at du har lurt eller såret noen, drit i det, kom deg ut, gjør noe med livet ditt menneske.

ok

Gjest HelligeMadeira
Skrevet

så det er sant at dere alle føler dere lurt slik flere har sagt?

Har du fått en hang up på det eller? Spiller det noen rolle? Vil du få det bedre i sjelen? Er det selvplaging på sitt mest destruktive? Vi er lei av at du ikke tar det vi sier til deg, vi er lei av at du hele tiden kommer tilbake å sier du forstår når du etter 2 timer begynner med de samme innleggene. Kan du ikke vise oss at du vil noe med livet ditt, vis at du kjemper, kom deg til legen, krev behandling, søk en psykolog, ikke sitt og klag over hvor jævelig livet ditt er men gjør noe med det. Alle må vi det, tror du ikke det er fler som har fått avslag fra dps? Selvsagt er det det, men vi gjør noe med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...