Gjest HelligeMadeira Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 ok Utrolig idiostisk av deg, hvem har sagt du er psykopat? Ingen. Nå fremstiller du degselv slik at du fisker etter trøst og omsorg når du signerer med slikt (istde for å bruke samme signatur) og istede for å faktisk få omsorg for deg blir det bare mer avstand. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 så det er sant at dere alle føler dere lurt slik flere har sagt? "Lurt" på hvilken måte? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 så det er sant at dere alle føler dere lurt slik flere har sagt? ''dere alle føler dere ..'' Ingen kan svare for alle. Slapp bare av. Ønsker deg og dine alt godt. 0 Siter
Gjest gode ønsker til deg og dine Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 For min del trenger du ikke å be om unnskyldning for noe som helst. Du er du, med din styrker og svakheter. Du er du på godt og vondt. Ingen av oss kan hverken tilgi deg eller lette på den smerten du bærer på. Men du kan ikke klandre noen for å ikke tro på ditt ord, når du den ene dagen sier at du skal logge av for godt, den neste sier at du nå _endelig_ har skjønt ting, den tredje dagen takker for all støtte du har fått, den fjerde dagen sier at du nå skal følge råd om å logge av for godt, den femte dagen sier du at du skjønner at alle hater deg, den sjette dagen er du lei deg for at du ikke blir trodd, den syvende dagen sier du at du har lært så utrolig mye av alle svarene du har fått og at du nå har skjønt det, den åttende dagen sier du farvel for så den niende dagen å si at du føler deg misforstått..... skjønner du poenget mitt? ("dag" kan også leses som "gang"). For min del må du hjertens gjerne bli på DOL, du plager meg overhodet ikke på noen som helst måte. Men jeg ser at du plages av dynamikke som er på et nettforum som dette, _derfor_ råder også jeg deg til ikke å bruke nettstedet fordi det innvirker så destruktivt på din tilfriskning........ Håper du skjønner poenget med innlegget mitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.