Gå til innhold

unnskyld alt

Gjest redd og lei meg

Anbefalte innlegg

Gjest HelligeMadeira
Skrevet

ok

Utrolig idiostisk av deg, hvem har sagt du er psykopat? Ingen. Nå fremstiller du degselv slik at du fisker etter trøst og omsorg når du signerer med slikt (istde for å bruke samme signatur) og istede for å faktisk få omsorg for deg blir det bare mer avstand.

Videoannonse
Annonse
Gjest firepile
Skrevet

så det er sant at dere alle føler dere lurt slik flere har sagt?

"Lurt" på hvilken måte?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

så det er sant at dere alle føler dere lurt slik flere har sagt?

''dere alle føler dere ..''

Ingen kan svare for alle. Slapp bare av.

Ønsker deg og dine alt godt.

Gjest gode ønsker til deg og dine
Skrevet

For min del trenger du ikke å be om unnskyldning for noe som helst. Du er du, med din styrker og svakheter. Du er du på godt og vondt. Ingen av oss kan hverken tilgi deg eller lette på den smerten du bærer på. Men du kan ikke klandre noen for å ikke tro på ditt ord, når du den ene dagen sier at du skal logge av for godt, den neste sier at du nå _endelig_ har skjønt ting, den tredje dagen takker for all støtte du har fått, den fjerde dagen sier at du nå skal følge råd om å logge av for godt, den femte dagen sier du at du skjønner at alle hater deg, den sjette dagen er du lei deg for at du ikke blir trodd, den syvende dagen sier du at du har lært så utrolig mye av alle svarene du har fått og at du nå har skjønt det, den åttende dagen sier du farvel for så den niende dagen å si at du føler deg misforstått..... skjønner du poenget mitt? ("dag" kan også leses som "gang").

For min del må du hjertens gjerne bli på DOL, du plager meg overhodet ikke på noen som helst måte. Men jeg ser at du plages av dynamikke som er på et nettforum som dette, _derfor_ råder også jeg deg til ikke å bruke nettstedet fordi det innvirker så destruktivt på din tilfriskning........

Håper du skjønner poenget med innlegget mitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...