Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Har gått i 4 dager med smerter i underlivet. Har hatt samme smerter to ganger før. Første gangen hadde jeg overstimulering pga. pergotime. Andre gangen satt det fast et egg som vokste og ikke ville slippe seg. Nå har jeg samme smertene.

Det gjør vondt nedenfor navlen langs magen, spesiellt på venstre side, og det stråler over hofta og ned benet (strålingen kommer og går) Smertene kjennes ekstra godt når jeg setter meg ned, reiser meg opp og når jeg går, idet foten treffer gulvet.

Kan jeg regne med at det er et egg som sitter fast igjen? Skal egentlig ha mensen rundt disse tider, men syklusen blir kanskje forskyvet visst det er krøll med eggløsning?

Den ene egglederen min er tett, den andre er nesten tett. Det er så vidt en bitte liten pasasje. Står på venteliste til prøverør. Kan det være at jeg har blitt gravid? (Tror jo ikke det men...) Er det mulig å ha så slike smerter ved graviditet?

Dette ble mange spørsmål, men jeg håper du kan svare meg.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33585-smerter-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg vet ikke helt hva som menes med et egg som sitter fast. Hvis du har tett eggleder må du tenke på at det er større risiko for graviditet uten for livmoren og det kan gi smerter. Ta en test. Søk straks lege hvis testen er positiv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33585-smerter-i-underlivet/#findComment-130509
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...