Gå til innhold

Celleforandringer i livmorhalsen

Anbefalte innlegg

Har fått på vist lette celleforandringer i celleprøve tatt frå livmorhalsen. Er det HPV virus som er årsak til det? Min mann har vært utro, kan han ha smitta meg og kan han evt. ha smitta den andre. Jeg har ikke hatt andre seksualpartnere. Er det noe jeg må ta hensyn til frem til neste celleprøve jeg skal ta om 6 mnd.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335851-celleforandringer-i-livmorhalsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan dessverre ikke svare på de fleste av spørsmålene dine.

Men jeg kan fortelle litt om meg.

Jeg har levt med celleforandringer i over 10 år. I denne perioden tok jeg hyppige tester (noen ganger så ofte som hver 6. mnd)

Jeg fikk aldri beskjed om at jeg burde ta noen forhåndsregler, og levde som normalt hele tiden. Det endte til slutt med at jeg brant bort (med laser) en liten del av livmortappen.

Jeg levde hele tiden som normalt, men det ble jo til slutt kjedelig å ta alle disse prøvene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...