Gå til innhold

Kanskje en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt energiløs. Ingen av mine medisiner tilsier at jeg skal være det; lamictal og fluanxol. Jeg går en tur hver dag. Jeg spiser alminnelig sunt. Jeg tar omega 3. Jeg har såvidt begynt å trene i helsestudio. Betyr døgnrytmen noe? Jeg sover mye. Det er min flukt, jeg innser det. Jeg er så lei av å være trett og sliten hele tiden.

Kanskje jeg rett og slett trenger en stødig og god mann ved min side som kan stryke meg over kinnet og forsikre meg om at alt kommer til å gå fint? Men til han dukker opp må jeg finne en løsning på dette. Noen gode råd? Jeg er faktisk ganske desperat her jeg sitter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Løvetannen_31
Skrevet

Kjære deg!

Ja, det betyr ganske mye at du sover for mye.

Synes dine tiltak, foruten at du sover for mye da, er gode - fortsett med det! Kutt søvnen til 8t natten, legge deg og stå opp til fast tid hver dag.

En mann, ei heller andre, kan hjelpe deg her, denne jobben med å skape et liv som du er fornøyd med/gjør deg fornøyd, må du nok skape selv.

Lykke til!

Skrevet

Døgnrymten betyr veldig mye. Og du blir sliten og energiløs av for mye søvn også. Mitt råd til deg blir: kom deg i seng om kvelden og opp om morgenen.

Gjest trist jente
Skrevet

For mye søvn kan føre til at du bare blir enda trettere. Prøv å legg deg og stå opp til omtrent samme tid hver dag, hverdag og helg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...