Gå til innhold

livet

Gjest Vil reise bort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sikkert prøvd å ta vare på livet du også, som du har fått ?

Uten livet ditt, så hadde du ikke hatt noen ting, Men jeg forstå deg, tror jeg.

Gjest Maniana
Skrevet

Jeg tror det er en gave ;-)

Men det kan være et Helvete også innimellom. "That's life"

Skrevet

Det er ikke alle gaver som blir like verdsatt, noen ganger kan man til og med ønske man hadde sluppet å få dem.

Men jeg skjønner hva du mener.

Gjest Vil reise bort
Skrevet

Du har sikkert prøvd å ta vare på livet du også, som du har fått ?

Uten livet ditt, så hadde du ikke hatt noen ting, Men jeg forstå deg, tror jeg.

jeg ønsket meg ikke denne gaven.

Jeg

Skrevet

Jeg

Ønsker du at du ikke var blitt født,er det du mener ?

Skrevet

Jeg

Hva måtte til, eller være tilstede i livet ditt, hvis du skulle sett på livet som en gave ?

Gjest Vil reise bort
Skrevet

Hva måtte til, eller være tilstede i livet ditt, hvis du skulle sett på livet som en gave ?

Unnslippe psykdom

Men har startet å planlegge en reise som skal føre meg dit det ikke fins psykdom

Skrevet

Unnslippe psykdom

Men har startet å planlegge en reise som skal føre meg dit det ikke fins psykdom

God tur da, og masse lykke til på reisen!

Skrevet

Unnslippe psykdom

Sånn ullen hinting som du driver med nå, gjør meg direkte sint.

Nå synes jeg at du skal gå og drikke en kopp te. Deretter kan du ta deg en lang, varm dusj og så setter du på noe musikk du liker, mens du pakker deg godt inn i dyna di. Og inni den dyna bør du forbli. Altså unna tastaturet.

God natt.

Gjest trist jente
Skrevet

Livet er ikke alltid en gave for alle nei.

Ingen av oss har bedt om å bli født, men ingen av oss har heller rett til å bestemme når det skal ta slutt. Vi er ikke alene i verden, og uansett hvor alene vi kan føle oss og hvor håpløst alt kan virke så vil vi etterlate mange fortvilte mennesker dersom vi velger å ende det.

Uansett hvor lange avskjedsbrev vi skriver, hvor mye vi forklarer og "rettferdigjør" handlingen vil det ikke gjøre det noe enklere for de etterlatte. De vil for alltid slite med skyldfølelse. Hvorfor så vi ikke, hva skulle vi gjort annerledes.. Vi kan ikke påføre andre dette.

Livet kan være hardt og vanskelig og uoverkommelig - men det finnes alltid håp. Og det er alltid en mulighet for at det en dag blir bedre!

Gjest Vil reise bort
Skrevet

Sånn ullen hinting som du driver med nå, gjør meg direkte sint.

Nå synes jeg at du skal gå og drikke en kopp te. Deretter kan du ta deg en lang, varm dusj og så setter du på noe musikk du liker, mens du pakker deg godt inn i dyna di. Og inni den dyna bør du forbli. Altså unna tastaturet.

God natt.

skrev et svar i morges på åpent med sign "hold ut"

jeg ville også blitt sint

Gjest Moderator
Skrevet

Unnslippe psykdom

Dette er en type innlegg vi ikke aksepterer her på doktoronline.no.

Gjest Vil reise bort
Skrevet

Dette er en type innlegg vi ikke aksepterer her på doktoronline.no.

Jeg svarte mariaflyfly på dette for å vise at jeg ikke burde skrevet det og at jeg også ville blitt sint.

Jeg ville egentlig skrive til henne at når alt ser som mørkest ut, er det en befrielse å bare _tenke_ på det.

Jeg har full forståelse for at det ikke aksepterer, og jeg angrer meg. Virkelig..

Gjest balansekunstneren
Skrevet

Hva med de greske øyer? Mallorca er også fint, men det er dyrt der.

Det mest spennende stedet jeg har vært noen gang har vært Israel. Det går mange gruppeturer dit.

Lykke til med reisevalget:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...