Gå til innhold

hmmm....

Gjest Litt for sta stabukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjærligheten beseirer alt sies det. Er det bare å vente og se om det stemmer eller skal man bare drite i det og kjøre på uten?

Skrevet

Kjør på uten, du.

Kjærligheten beseirer ikke alt. Det er en myte.

Skrevet

Kjør på uten, du.

Kjærligheten beseirer ikke alt. Det er en myte.

Ja kanskje en myte, spørs vel hvem man spør dette. Men tror kanskje jeg har en utfordring med tanke på all den erfaring jeg har fått meg etterhvert.

Skrevet

Ja kanskje en myte, spørs vel hvem man spør dette. Men tror kanskje jeg har en utfordring med tanke på all den erfaring jeg har fått meg etterhvert.

Hvis du ikke greier å bruke den erfaringen din på en smart og voksen måte, så kan ihvertfall ikke kjærligheten redde deg.

Gjest Bollemusa
Skrevet

Hvis du ikke greier å bruke den erfaringen din på en smart og voksen måte, så kan ihvertfall ikke kjærligheten redde deg.

Godt mulig jeg er litt blond....hehe...men jeg tror på kjærligheten:)

Skrevet

Det spør vel om kjærligheten er ensidig eller ikke. Kjærligheten kan ikke alltid beseire slag og svik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...