Gå til innhold

Framtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seint innlegg frå meg her.

Var ute i går, og vert alltid litt deprimert dagen etter, i tilleg held eg meg vaken og tenkjer for mykje.

Det er tenkjer er at eg har grunnar til å vere lukkeleg.

Men eg er ikkje det.

Uansett kor er eg, kor eg drar, så får eg aldri denne konstante kjensla av, ikkje lykke, men tilfredsle.

Eg vil vere tilfreds.

Dei seiste to åra, kanskje meir, litt usikker. Har eg mista trua på framtida, då eg var saman med ekskjærasten min såg eg for meg ei framtid nokon gonger. Med våres barn.

Eg trur eg er redd. Redd for å ikkje finne nokon her i livet som kan gje meg det eg treng.

Alt kjennes feil. Alle val som står framfor meg kjennes gale.

Det finnes ikkje noko rektig eller galt. Alt er vanskeleg.

Eg kan godt ha glød. Glød for mine interesser, eller for studiane. Men eg ser ikkje for meg ei karierre. Eg ser ikkje for meg at eg vil vere sterk nok til å få meg det.

Noko har hendt. Eg veit ikkje kva det er, har mista trua på framtida.Eg lever her og nå, og arbeider for at eg skal ha eit verktøy (feks utdannelse) som eg kan bruke når framtidskjensla kjem attende.

Men eg funderar på kva dette er.

Visst er eg heime i kveld, men er sånn ok sosial av meg.

Eg går på skulen, arbeider litt ved sidan av.

Trenar litt, har ein lidenskap- ei interesse som betyr utruleg mykje for meg.

Så i brotstykke gjer livet meining.

Men ikkje i heilheten, om dykk skjønnar....

Kva kan eg gjere?

Kva er galt?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Bare noen tanker:

Jeg oppfatter at du skriver at hverdagen og dagene er fine, men at bekymringen gjelder fremtiden.

Om du bare lar tiden gå og lar hver eneste "dagen i dag" være en fin dag, vil hver eneste dag i fremtiden en gang bli "dagen i dag".

Gjest meagain
Skrevet

Bare noen tanker:

Jeg oppfatter at du skriver at hverdagen og dagene er fine, men at bekymringen gjelder fremtiden.

Om du bare lar tiden gå og lar hver eneste "dagen i dag" være en fin dag, vil hver eneste dag i fremtiden en gang bli "dagen i dag".

Godt svart.

Takk, skal ta det med meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...