Gå til innhold

Er det normalt å være bekymret for psykiateren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bekymret at noe fælt skal skje psykiateren min mellom timene, er jeg unormal?

Tenker på h'n hvis jeg hører om en bilulykke e.l.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maniana
Skrevet

Det viser vel at du bryr deg om personen,kanskje litt for mye?

Viktig å ikke knytte seg for mye til slike folk,de er der bare for en periode i livet.

Gjest Lykkelige dager
Skrevet

Det er ikke normalt. Du har kanskje for mye frigang i hjernen din som gjør at du tenker for mye. Ludo kan avhjelpe dette ved å utsløse en glede som gjør at serotonin utløses i store mengder

Skrevet

Det er ikke normalt. Du har kanskje for mye frigang i hjernen din som gjør at du tenker for mye. Ludo kan avhjelpe dette ved å utsløse en glede som gjør at serotonin utløses i store mengder

''Ludo kan avhjelpe dette ved å utsløse en glede som gjør at serotonin utløses i store mengder.''

Du har høye tanker om ludo skjønner jeg.

:- )

Gjest MedicNerd
Skrevet

Normal eller ikke... Jeg tenker litt at det handler ganske mye om ha som ligger bak denne bekymringen. Første tanke som slo meg da jeg leste innlegget ditt var at kanskje du er redd for å miste en behandler du har en god relasjon til, en som er til stor hjelp for deg. Akkurat slik angst vil jeg ikke kalle unormalt. Jeg er personlig også veldig redd for å miste behandlerteamet mitt, selv om jeg ikke har direkte tanker om hva som kan gå galt med de.

Er det mer noe som bare plager deg som en tvangstanke og du ikke føler at f.eks. mitt forsøk på å sette det i perspektiv stemmer vet jeg ikke helt. I alle fall vet jeg at det ikke er uvanlig å ha spesielle følelser for behandleren sin.

Skrevet

Det er da tydelig at denne psykiateren er svært viktig for deg. For ellers så hadde du vel ikke tenkt slik, selv om det sikkert er mange du ikke ville skulle skje en ulykke med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...