Gå til innhold

høfliget på forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange uhøffelige folk ja. Feks ville det jo være naturlig å si takk dersom folk tar tid til å svare på spørsmålet du starter i en ny tråd, men mange som ikke gjør dette.

Men sånn er det vel på alle forum.

Gjest kvinnens
Skrevet

Synes spamming, med intetsigende innlegg er et større problem..

Gjest Sol og vinter
Skrevet

På nett kan man ikke forvente samme høflighet som når du befinner deg i den virkelige verdenen. Du vet ikke hva personen som svarer driver med. Kan være h*n sitter med en dildo i rompa, og nyter sin egen tilværelse. Da er det lett å kutte de trivialiteter som du ser på som høflighet.

Gjest frudolén
Skrevet

På nett kan man ikke forvente samme høflighet som når du befinner deg i den virkelige verdenen. Du vet ikke hva personen som svarer driver med. Kan være h*n sitter med en dildo i rompa, og nyter sin egen tilværelse. Da er det lett å kutte de trivialiteter som du ser på som høflighet.

Knegg.

Skrevet

Klarer man å skrive/svare på innlegg klarer man også å være høflig.

Gjest bølger
Skrevet

Det er mange uhøffelige folk ja. Feks ville det jo være naturlig å si takk dersom folk tar tid til å svare på spørsmålet du starter i en ny tråd, men mange som ikke gjør dette.

Hvordan tenker du det skal gjøres. Skal vi si takk etter hvert innlegg.

Jeg kan godt gjøre det, for jeg er glad for alle svar, men føler

at det kan fort bli mye og lange tråder. En takk på slutten av

tråden kan kanskje være greit.

Gjest bortevekkblengitt
Skrevet

På nett gjelder tydeligvis ikke samme høflighet nei. Iallfall ikke her. Det er sykt at folk skal få lov til å bryte andre mennesker ned på denne måten.

Gjest såpass bør man tåle
Skrevet

På nett gjelder tydeligvis ikke samme høflighet nei. Iallfall ikke her. Det er sykt at folk skal få lov til å bryte andre mennesker ned på denne måten.

Såpass bør man tåle, ellers har man ingenting på DOL å gjøre...

Og tar jeg ikke feil så annonserte du din avgang her på DOL i går... ;-)

Gjest Mener jeg i kveld
Skrevet

Er noe med at høfligheten forsvinner når forumet spammes ned av hysteriske rop etter oppmerksomhet og "megmegmeg"-innlegg.

Gjest hver sin smak
Skrevet

For min del er jeg ekstremt glad for at folk ikke takker alle som svarer i trådene. Det ville blitt et mareritt av intetsigende innlegg og helt forferdelig å følge med i ellere interessante tråder dersom halvparten av innleggene i trådene bare besto av "takk". Så jeg er virkelig glad for at det er slik det er.

Skrevet

Hvordan tenker du det skal gjøres. Skal vi si takk etter hvert innlegg.

Jeg kan godt gjøre det, for jeg er glad for alle svar, men føler

at det kan fort bli mye og lange tråder. En takk på slutten av

tråden kan kanskje være greit.

Jeg mener ikke takk for hver post, men typisk er når man svarer på en post, og så dør tråden med kun 2 poster, det hadde vært greit med en tilbakemelding.

Melba1365380968
Skrevet

Er helt uenig med deg der. Man kan selv velge hvordan man oppfører seg mot andre, uavhengig av hva de måtte gjøre på sin side av dataskjermen. Hvis du mistenker noen for å sitte med en dildo i rompa kan du velge om du vil være i kontakt med den eller ikke. Hvis du velger å være i kontakt med den, kan du være høflig. Ingen motsetninger i dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...