Gjest Strekkmerker Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Finnes det godt i denne dagmammaen? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=574628 0 Siter
signaturløs Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Fytti.... Har ikke ord...! Hun og de andre to er onde, onde mennesker! De ser onde ut også! Damene ser forresten temmelig "åndsforlatte" ut i tillegg. På den annen side, hvis disse to damene egentlig er mentalt tilbakestående, så er de kanskje blitt "lurt" til å være med på dette av den pedofile mannen. For jeg visste ikke at det gikk an for kvinner å ha en pedofil legning. ? 0 Siter
Gjest frudolén Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Fytti.... Har ikke ord...! Hun og de andre to er onde, onde mennesker! De ser onde ut også! Damene ser forresten temmelig "åndsforlatte" ut i tillegg. På den annen side, hvis disse to damene egentlig er mentalt tilbakestående, så er de kanskje blitt "lurt" til å være med på dette av den pedofile mannen. For jeg visste ikke at det gikk an for kvinner å ha en pedofil legning. ? De er rimelig kriminelle ut, ja. 0 Siter
Orio Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Fytti.... Har ikke ord...! Hun og de andre to er onde, onde mennesker! De ser onde ut også! Damene ser forresten temmelig "åndsforlatte" ut i tillegg. På den annen side, hvis disse to damene egentlig er mentalt tilbakestående, så er de kanskje blitt "lurt" til å være med på dette av den pedofile mannen. For jeg visste ikke at det gikk an for kvinner å ha en pedofil legning. ? Kvinner kan også være pedofile. 0 Siter
Maximia Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Fytti.... Har ikke ord...! Hun og de andre to er onde, onde mennesker! De ser onde ut også! Damene ser forresten temmelig "åndsforlatte" ut i tillegg. På den annen side, hvis disse to damene egentlig er mentalt tilbakestående, så er de kanskje blitt "lurt" til å være med på dette av den pedofile mannen. For jeg visste ikke at det gikk an for kvinner å ha en pedofil legning. ? Joda, kvinner kan også være pedofile eller begå overgrep mot barn. Jeg mener at det er ca. 30% av de pedofile som er damer, men det er mye mørketall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.