Gå til innhold

Han liker å få, men ikke gi.

Anbefalte innlegg

Gjest vil også ha oralsex.

Snakker om oralsex. Han har ikke erfaring med det fra tidligere forhold, og etter 2 år med meg har han kanskje gjort det fem ganger. Han føler han ikke klarer å gjøre det godt for emg, selv om han tydlig ser det på meg at han får det til. Har spurt om han synes det er ekkelt, men han sier nei. Han tar seg til mot etter litt innabords. Han liker at jeg suger han. Har sagt at jeg savner det, og at hvis jeg skal gi vil jeg også få. Er en selvfølge at jeg er nydusja. Hvordan få han til å skjønne at det er godt? Jeg har sagt det, og viser det. Han blir usikker og flau. På alle andre områder når det kommer til sex er han åpen for det meste, og ikke sjenert eller flau. Han tar ofte kontrollen. Så jeg blir litt frustrert over dette. Når jeg spør han om det blir han helt satt ut og ikke til å kjenne igjen. vet det ikke er vond lukt eller smak, og er ikke veldid kliss før vi setter i gang, så han får ingen munnfull heller. Noen menn som kan få meg til å skjønne hvorfor det er sånn? De jeg har vært sammen tidligere har gjort det mye på meg og tente på det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/335967-han-liker-%C3%A5-f%C3%A5-men-ikke-gi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper han ikke liker det. Nå er ikke jeg mann, men har prøvd å smake litt på damer og kan helt ærlig ikke skjønne at menn syns dette er direkte godt...

Men når det er sagt, kan jeg forstå at man likevel velger å gjøre det mot partneren sin, for det er jo himmelsk å motta. Og det å se at partneren har det godt er tenning nok i seg selv.

Personlig ser jeg ikke for meg et forhold uten oralsex, men det er nå meg. Hadde nok vurdert forholdet om det bare ble den ene veien og ingen vilje til å prøve å forandre.

Enig med "Elli"!

Du har nok funnet en mann som egentlig ikke liker det, men det vil han nok ikke å innrømme...

Hans reaksjon ved å bli "flau" og "ikke få det til" er typisk for en person som føler seg ubekvem med en situasjon.

Han klarer ikke å slappe av, men ønsker å "få det overstått" og sette fokuset på andre handlinger.

Menn jeg har kjent som liker dette, (er også kvinne) gjør det som regel med glede på eget intiativ, uten å måtte overtales eller "drikke seg til mot.

Det trenger ikke nødvendigvis være en konkret grunn til at han ikke liker det, folk er jo forskjellige. Men personlig ville jeg nok synes det manglet noe hvis min partner ikke ville gi meg oralsex...

Jeg tipper han ikke liker det. Nå er ikke jeg mann, men har prøvd å smake litt på damer og kan helt ærlig ikke skjønne at menn syns dette er direkte godt...

Men når det er sagt, kan jeg forstå at man likevel velger å gjøre det mot partneren sin, for det er jo himmelsk å motta. Og det å se at partneren har det godt er tenning nok i seg selv.

Personlig ser jeg ikke for meg et forhold uten oralsex, men det er nå meg. Hadde nok vurdert forholdet om det bare ble den ene veien og ingen vilje til å prøve å forandre.

Hvis man er ren nedentil og fri fra sykdommer så smaker det jo ikke noe særlig? Det smaker kjønn, men det gjør det jo på menn også.

Annonse

Hva om situasjonen var omvendt - at han elsket å slikke deg, men at du ble kvalm bare ved tanken på å suge ham. Hadde du allikevel gjort det?

Synes du skal respektere at han ikke liker å gjøre det, det finnes da masse annet godt og morsomt å gjøre når man har sex enn absolutt å skulle gjøre noe den ene parten ikke liker.

Hva om situasjonen var omvendt - at han elsket å slikke deg, men at du ble kvalm bare ved tanken på å suge ham. Hadde du allikevel gjort det?

Synes du skal respektere at han ikke liker å gjøre det, det finnes da masse annet godt og morsomt å gjøre når man har sex enn absolutt å skulle gjøre noe den ene parten ikke liker.

men han sier jo han ikke synes det er ekkelt. jeg må nesten velge å tro han svarer ærlig på det. Jeg har sagt at jeg kan skjønne det hvis han synes det, og det er helt greit. men han blånekter og sier det er fordi han er så usikker og føler han ikke er flink. Hvis han synes det er ekkelt eller kvalmt så skal jeg selvfølgelig ikke kreve det, noe jeg heller ikke har gjort. Har ymtet innpå at jeg skulle ønske han gjorde det, etter jeg har spurt han om hvorfor han gjør det så sjelden.

men han sier jo han ikke synes det er ekkelt. jeg må nesten velge å tro han svarer ærlig på det. Jeg har sagt at jeg kan skjønne det hvis han synes det, og det er helt greit. men han blånekter og sier det er fordi han er så usikker og føler han ikke er flink. Hvis han synes det er ekkelt eller kvalmt så skal jeg selvfølgelig ikke kreve det, noe jeg heller ikke har gjort. Har ymtet innpå at jeg skulle ønske han gjorde det, etter jeg har spurt han om hvorfor han gjør det så sjelden.

Det sitter jo langt inne å si at man synes det er ekkelt og kvalmt da, det er jo tross alt underlivet til den man elsker det er snakk om.

Men jeg skjønner godt at du savner det altså.

Det sitter jo langt inne å si at man synes det er ekkelt og kvalmt da, det er jo tross alt underlivet til den man elsker det er snakk om.

Men jeg skjønner godt at du savner det altså.

Men hvorfor skal det være mer ekkelt at han sleiker meg enn at jeg suger har? hvis han synes all oralsex var ekkelt hadde det vært noe annet, men han har ikke noe i mot å få, heller motsatt.

Men hvorfor skal det være mer ekkelt at han sleiker meg enn at jeg suger har? hvis han synes all oralsex var ekkelt hadde det vært noe annet, men han har ikke noe i mot å få, heller motsatt.

Fordi det ikke er han som må ta kjønnsorgan i munnen om det er han som mottar?

Annonse

Hvis du ikke får det og det er så viktig for deg så foreslår jeg at du går ut av forholdet og finner deg en mann som er villig til å gi deg oralsex. Mange menn liker jo det da. :o)

Jeg tror han rett og slett er aerlig; han föler at han ikke er noe god pà det og klarer ikke à nyte situasjonen.

Kanskje du bare skal gi ham tid?

Jeg var ogsà i et forhold hvor jeg i et par àr bare gav og sjelden fikk; han sa han likte det men det ble liksom aldri noe pà meg. Sà, plutselig, en vakker dag slo han seg lös og nà (vi er ikke sammen lenger men har fremdeles sex sammen) fàr jeg nesten alltid oralsex.

Ettersom jeg har forstàtt trodde han at jeg ikke var sà glad i à fà oralsex, enda jeg hadde prövd à overbevise ham om at det sà absolutt var tilfelle!Kanskje han rett og slett ble usikker av at jeg ikke kom de förste gangene...?

Önsker deg lykke til!

Ingenting har vært mer himmelsk enn å bli slikket av ei dame. Likevel likte jeg mye mindre å slikke tilbake enn det jeg liker å suge en mann, feks.

Det finnes jo mange, både menn og kvinner som ikke liker å gi oralsex. Å motta blir jo noe helt annet!

Det er vel ganske individuelt hvor våt man blir.

Det kan blir relativt vått når man suger en mann også :-)

Jeg syns menn smaker bedre, kan gladelig svelge hele dosen jeg :0) Damer smaker mer syrlig og bittert... Og så kommer det en jevn strøm liksom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...