Gå til innhold

Flere som har slike tanker?

Gjest Hvordan er det å være frisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg bruker AP nå og har blitt mye, mye bedre. Lurer likevel på om jeg fortsatt er paranoid, eller tenker andre som meg?

Eks. Dol lå nede i natt. Jeg var sikker på at redaksjonen her inne hadde gjort noe med min maskin og blokkert meg fra dol. At det var jeg som hadde gjort noe veldig galt her inne. Nå ser jeg jo at andre også har opplevd dette.

Jeg har endel sånne opplevelser enda, hvor jeg er sikker på at mennesker kan se igjennom meg og "vet" alt om meg. Er dere andre sånn også?

Hvis dette er normalt for andre er det jo bra. Jeg har trodd jeg er frisk nå, har prøve å leve normalt, men dette tar litt overhånd kan du si. Kanskje tåler jeg ikke å leve slik som andre likevel? Eller kanskje må jeg øke AP?

Videoannonse
Annonse
Gjest lauring
Skrevet

''Er dere andre sånn også?''

Nei.

''Hvis dette er normalt for andre er det jo bra.''

Dette er ikke normalt.

''Jeg har trodd jeg er frisk nå, har prøve å leve normalt, men dette tar litt overhånd kan du si. Kanskje tåler jeg ikke å leve slik som andre likevel? Eller kanskje må jeg øke AP?''

Kanskje det.

Skrevet

''Er dere andre sånn også?''

Nei.

''Hvis dette er normalt for andre er det jo bra.''

Dette er ikke normalt.

''Jeg har trodd jeg er frisk nå, har prøve å leve normalt, men dette tar litt overhånd kan du si. Kanskje tåler jeg ikke å leve slik som andre likevel? Eller kanskje må jeg øke AP?''

Kanskje det.

Takk for svar. Så da er jeg kanskje ikke helt frisk likevel da? Ihvertfall er det ikke noe godt å ha det sånn.

xxløvetannxx
Skrevet

Jeg tenker veldig ofte som deg.

Tar ingen AP og tenker at jeg har et godt funksjonsnivå. Det er sunt å være skeptisk og mistenksom - hvis ikke ender man bare opp med å tape alt.

Skrevet

Jeg tror absolutt ikke man blir utestengt herfra uten å få advarsel / beskjed.

Generelt er folk lite relativt opptatt av hva du - og alle andre - foretar seg, tenker og mener. De fleste er opptatt av seg selv og sine aller nærmeste.

Det finnes mange rare websider og mange rare feilmeldinger. Man har en veldig dårlig dag hvis man lar dem gå innpå seg personlig.

Gjest lauring
Skrevet

Tar ingen AP og tenker at jeg har et godt funksjonsnivå. Det er sunt å være skeptisk og mistenksom - hvis ikke ender man bare opp med å tape alt.

Men ærlig talt, hvis webmaster hadde ønsket å utestenge noen fra forumet hadde det vel vært logisk å deaktivere kontoen, og ikke stenge en ute fra hele nettstedet. Og når hele systemet er ekstermt treigt/ustabilt og det tar mer enn minuttet å få opp feilmeldingen, så bør man skjønne tegninga.

Skrevet

''Eks. Dol lå nede i natt. Jeg var sikker på at redaksjonen her inne hadde gjort noe med min maskin og blokkert meg fra dol. At det var jeg som hadde gjort noe veldig galt her inne. Nå ser jeg jo at andre også har opplevd dette.''

Det tenkte faktisk jeg også. At redaksjonen/dol var drittlei meg og hadde stengt meg ute...

Vet at ikke slike tanker er normalt, men kunne ikke fri meg fra å tenke og gå å lure på det likevel...

Min mor er stokk stein paranoid, så har nok dessverre noen å ligne på der.... :-(

Skrevet

Jeg er normalt ikke så skeptisk. Har godt humør og er veldig positiv til det meste. Men dette er noe annet. Det kommer over meg sånn helt plutselig. Kan være at naboen er imot meg, at hun overvåker dataen min. Det er nok med et blikk på butikken så er jeg sikker på at den personen vet alt om meg.

I utgangspunktet er jeg nesten alltid positiv. Jeg sier til meg selv at dette er en fin dag og se på alle disse hyggelige menneskene. Men i perioder blir alt sort liksom. Vanskelig å forklare dette egentlig, men det gjør så vondt og jeg blir så syk at jeg tror ikke det er helt normalt hos meg.

Skrevet

''Eks. Dol lå nede i natt. Jeg var sikker på at redaksjonen her inne hadde gjort noe med min maskin og blokkert meg fra dol. At det var jeg som hadde gjort noe veldig galt her inne. Nå ser jeg jo at andre også har opplevd dette.''

Det tenkte faktisk jeg også. At redaksjonen/dol var drittlei meg og hadde stengt meg ute...

Vet at ikke slike tanker er normalt, men kunne ikke fri meg fra å tenke og gå å lure på det likevel...

Min mor er stokk stein paranoid, så har nok dessverre noen å ligne på der.... :-(

;). Da er vi ihvertfall flere som er sånn. Bra jeg ikke er alene. Jeg også har noen å slekte på . Har fått sånne kommentarer hele livet: "Han der må du ikke stole på, han er sint. Alle baksnakker deg, være forsiktig med mennesker."

Dette kan jo være arv, men har også veldig mye å gjøre med oppdragelse, vil jeg tro.

Skrevet

Jeg tror absolutt ikke man blir utestengt herfra uten å få advarsel / beskjed.

Generelt er folk lite relativt opptatt av hva du - og alle andre - foretar seg, tenker og mener. De fleste er opptatt av seg selv og sine aller nærmeste.

Det finnes mange rare websider og mange rare feilmeldinger. Man har en veldig dårlig dag hvis man lar dem gå innpå seg personlig.

Ja, dagen idag har ikke vært noe bra. Håper på en bedre en i morgen.

xxløvetannxx
Skrevet

Jeg er normalt ikke så skeptisk. Har godt humør og er veldig positiv til det meste. Men dette er noe annet. Det kommer over meg sånn helt plutselig. Kan være at naboen er imot meg, at hun overvåker dataen min. Det er nok med et blikk på butikken så er jeg sikker på at den personen vet alt om meg.

I utgangspunktet er jeg nesten alltid positiv. Jeg sier til meg selv at dette er en fin dag og se på alle disse hyggelige menneskene. Men i perioder blir alt sort liksom. Vanskelig å forklare dette egentlig, men det gjør så vondt og jeg blir så syk at jeg tror ikke det er helt normalt hos meg.

'' Vanskelig å forklare dette egentlig, men det gjør så vondt og jeg blir så syk at jeg tror ikke det er helt normalt hos meg.''

Om du i utganspunktet tror du er syk, så er det vel sånn da. Jeg for min del vil heller kalle det sykt å stole på mennesker og tro det beste om deres intensjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...