Gjest Efexor-bruker Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Hei, jeg tar 75 mg efexor. Merker at jeg begynner å bli litt "skvetten" og irritabel. Spesielt når jeg er godt inne i mine egne tanker og mine barn snakker til meg. Kan bli litt krass og arrogant i stemmen. Kan sies at jeg trappet ned for en måned siden fra 150 mg. Bør jeg bare se an om det er en fase som går over, eller er 75 mg såpass lav dose at 150 mg er mer fornuftig? Satser på spesialist-svar her. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Om du var bedre på 150 mg, synes jeg du skal fortsette med det. Hva som er optimal dose er individuelt. 0 Siter
Gjest Efexor-bruker Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Om du var bedre på 150 mg, synes jeg du skal fortsette med det. Hva som er optimal dose er individuelt. er det ok at jeg justerer dosen selv uten å opplyse fastlegen om det? På forhånd takk for svar:) 0 Siter
Gjest MedicNerd Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 er det ok at jeg justerer dosen selv uten å opplyse fastlegen om det? På forhånd takk for svar:) Fastlegen bør vite eksakt hva du tar av medisiner. Og hvor mye. Dette fordi det vil gjøre det lettere for hn å ha oversikt hvis det kommer til å skrive ut andre medisiner og evt interaksjoner med disse. Dersom du skulle føle mer problemer etter å ha økt, bør avgjort fastlegen din vite om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.