Gjest Bipolar (2) søker råd Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Går det an? Er det en vanlig kombinasjon? Jeg opplevde at jeg ble veldig rolig av Lamictal, og at det dempet impusiviteten min, noe som Litium ikke har klart. Men litium har klart å holde depresjonene i snakk. Er det mulig å tilføre en mindre dose Lamictal i tillegg til Litium? 0 Siter
Psykojenta Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 det er nok mulig..jeg går i alle fall på begge deler. men jeg har motsatt effekt da. lithium til oppturer og lamictal nedturer.. men jeg måtte ha Zyprexa for å stabilisere bedre 0 Siter
Gjest Mien Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg brukte den kombinasjonen en periode. Ble stabil, men litt for sedat. Så jeg trappet rolig ned på Litium og opp på Lamictal til riktig speil. Funker som bare det. Men komb var også greit. Tror det er nokså vanlig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Det går fint å kombinere disse. Mange bruker denne kombinasjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.