Gå til innhold

utradisjonelt forhold

Anbefalte innlegg

Det er ikke alltid at "timimgen" skjer slik man "planlegger." Og det er heller ingen regler for hva som er rett og galt når det gjelder tidspunktet man forelsker seg, eller HVEM man forelsker seg i.

At dere møttes som hybelvert / leieboer, er ikke verre enn at noen treffes som kollegaer, via venner, eller på internett.

Selvfølgelig tar det sin tid å komme helt over en eks.

Men en ny forelskelse / nytt forhold er jo som kjent den beste medisinen mot kjærlighetssorg!

Så hvis du har vært så heldig å treffe en ny mann allerede, ser jeg ingen grunn til at du skal holde igjen for å "dvele ved det gamle" eller fordi du føler at det et ikke har gått "lang nok tid".

Det finnes heldigvis ingen "obligatorisk kjærlighetssorg" man må igjennom før man kan tillate seg å være lykkelig igjen.

Og siden det faktisk var eksen som dumpet deg, så synes jeg heller ikke du trenger å holde tilbake et nytt forhold av respekt for ham.

Om det blir et varig forhold med hybelverten, er vel for tidlig å si. Men hvis dere har det bra sammen nå, og han tilfører deg noe positivt så er det vel bare å følge hjertet å se hvor det bærer??

Fortsetter under...

Jeg tror ikke dette er et så veldig utradisjonelt forhold, akkurat, da :-)

Spør deg selv: Har du det bra nå?

Har din kjæreste det bra?

Dersom svaret på begge disse spørsmålene er JA, så ikke stress med noe. Kos dere sammen, bruk tida til å bli kjent med hverandre, nyte hverandres selskap. Dere spiller med åpne kort, virker det som - og det er jo KUN positivt.

Ikke bruk mye energi på å overanalysere forholdet, la ting flyte litt, så lenge dere begge er komfortable med det.

Gjest En annen kvinne

Takk for svar. Nå har jeg lest hva du har skrevet, og er jo enig i med deg. Prøver å roe meg ned, nyte nuet, og ikke tenke så mye.

Han jeg er sammen med er tross alt veldig enig også.. og ikke gå ut å si noe... men er jo litt redd for at folk skal finne ut...

Så who cares om noen finner det ut, si dere dater og føler dere frem :-) Kos dere :-)

Han gir deg tid. Gi deg selv tid også. Det er vel det du egentlig trenger.

Flykter du ut av dette, vil du kunne ende opp med å lure på om du gjorde en tabbe. Eller vite at det var en tabbe. Stresser du fram en avgjørelse om offentliggjøring av forholde og sterke forbliktelser, forstrekker du deg.

Gi deg selv tid til å være usikker. Og sett litt grenser for hvor mye dere knytter dere til hverandre i mellomtiden.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...