Gjest Mien Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=573182 0 Siter
Gjest 18th Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Da er det bare å helle innpå chips da 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Det gode klimaet har sikkert en innvirkning også. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg levde på slik kost sist uke og var temmelig depresjonsfri da, i hvertfall . Når det er sagt har jeg stor tro på slikt kosthold generelt, i hvertfall er kroppen min mer glad i det enn i det typisk norske. Men litt vanskelig å gjennomføre på hjemmebane, særlig med små barn som er glade i annen mat. 0 Siter
Gjest Mien Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Det gode klimaet har sikkert en innvirkning også. Hehe...og dermed avfeier du hele forskningen? Tror du ikkje det er gjort litt mer inngående studier på dette? I tilfelle du har glemt det så skinner solen på andre verdensdeler også. 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Hehe...og dermed avfeier du hele forskningen? Tror du ikkje det er gjort litt mer inngående studier på dette? I tilfelle du har glemt det så skinner solen på andre verdensdeler også. Jeg avviser ikke forskningen, den tror jeg virkelig på. - Men det gode stabile været er ikke å forakte heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.