Gå til innhold

Når alt raser rundt deg!!!

Anbefalte innlegg

Gjest robert28
Skrevet

Siste dagene har detbare vært å knipe tennene sammen. Levd et forholdsvis rolig lib nesten et halvt år med lite ddrama. Så smeller det til. Faren min forsvant sporløst, ingen fikk kontakt eller visste hvor han var... Nummeret før vi skulle til å etterlyse han... svarer han på et av mine hundre anrop. Joda... vært på damebesøk.

Så har jeg hatt innbrudd i leiligheten etter at jeg mistet husnøklene på jobb for et par uker siden. Eneste som er stjålet er en gammel pc som ikke virker. Men det er ekkelt og jeg må skifte lås.

En venninne som ville ta seg en tur i helgen, dro med seg tre andre gjester som smelte spriten i bordet. Jeg sa høffelig i fra at dette ville jeg ikke ha noe av etter en lang arbeidsdag, men siden det ikke gikk busser o.s.v ble de værendes å holde meg våken halve natten.

Så i dag var det en sinnsykt stress og datarot på jobb. Jeg ble grinete og forbannet. Holdt ut selv med om snørret rant og feberen kokte. Plutselig faller en kollega om å vræler at han har hjerteinnfarkt. Tre minutter senere stopper hjerte... og vips var han borte.

Nå sitter jeg her bare å gaper....Smaholdet på jobb er godt, vi har alle pratet om det som skjedde. Men likevel... ropene hans hører jeg enda....

Videoannonse
Annonse
Gjest Opsi Daisy
Skrevet

*klem*

Du har hatt sjokkartede opplevelser, mye på en gang. Ta deg noe febernedsettende, en dusj, og kom deg under dyna. Jeg føler med deg.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Trist med han kolegaen som fikk hjerteinnfarkt, men de andre episodene er ikke noe som burde få livet til å rase sammen for deg.

Faren din var bare på damebesøk, er voksen og har ikke meldeplikt hver gang han skal et sted.

Dataproblemer på jobb opplever alle.

Sett tydelige grenser for vennene dine. Ikke slipp dem inn døra om ikke de kan respektere din arbeidstid og behovet for søvn.

Gjest Piggelin
Skrevet

Men kjäre deg, trist med det med kollegaen din, men hvis det er alle problemer du har er du heldig!

Gjest Robert28
Skrevet

*klem*

Du har hatt sjokkartede opplevelser, mye på en gang. Ta deg noe febernedsettende, en dusj, og kom deg under dyna. Jeg føler med deg.

Takk for et svar som ikke er like kyniske som de andre. Det jeg fryktet mest da faren min forsvant var at det var ulikt han, og at han tidligere har prøvd å tatt livet av seg... selv om det begynner å bli noen år siden nå.

Å det verste med dagen i dag... det som sitter igjen er disse skrikene.... det var som å høre en ku som rautet med ti spyd gjennom kroppen. Fy faen!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Takk for et svar som ikke er like kyniske som de andre. Det jeg fryktet mest da faren min forsvant var at det var ulikt han, og at han tidligere har prøvd å tatt livet av seg... selv om det begynner å bli noen år siden nå.

Å det verste med dagen i dag... det som sitter igjen er disse skrikene.... det var som å høre en ku som rautet med ti spyd gjennom kroppen. Fy faen!

''Det jeg fryktet mest da faren min forsvant var at det var ulikt han, og at han tidligere har prøvd å tatt livet av seg... selv om det begynner å bli noen år siden nå''

Det kom ikke frem i første innlegget ditt og da skjønner jeg at du ble bekymret.

Gjest kahloli
Skrevet

''Det jeg fryktet mest da faren min forsvant var at det var ulikt han, og at han tidligere har prøvd å tatt livet av seg... selv om det begynner å bli noen år siden nå''

Det kom ikke frem i første innlegget ditt og da skjønner jeg at du ble bekymret.

Skjønner godt at det ble mye på en gang!

Du trenger nok litt tid på fordøye alt.

Akkuratt nå virker det sikkert som om alt raser rundt deg,

hva med å ta noen dager fri fra jobb?

Vet ikke hvilket type du er...men gjør noe godt for deg selv, dra på hytta, kom deg litt vekk...

Det er jo lov å skrive her når man har det vanskelig, trenger ikke noen diagnose eller lide av depresjon (blir irritert på visse kommentarer)...

Håper det roer seg snart.

Gjest Robert28
Skrevet

Skjønner godt at det ble mye på en gang!

Du trenger nok litt tid på fordøye alt.

Akkuratt nå virker det sikkert som om alt raser rundt deg,

hva med å ta noen dager fri fra jobb?

Vet ikke hvilket type du er...men gjør noe godt for deg selv, dra på hytta, kom deg litt vekk...

Det er jo lov å skrive her når man har det vanskelig, trenger ikke noen diagnose eller lide av depresjon (blir irritert på visse kommentarer)...

Håper det roer seg snart.

Jeg bruker å skrive her når jeg er skikkeelig deppa. Men det skal jeg slutte med, for det skinner jeg svarene på de fleste (ikke frosken). Noen blir provosert når jeg sliter virkleig og da fpår jeg svar som at det er bare du selv som kan gjøre noe med det når jeg er frustrert på hjelpapparatet som stadig er utilgjengeelig og bryter avtaler og gir meg løfter som de ikke greier å holde.

Å slik som dette opprinnelige innlegget her... får jeeg til svar "pyttsann". Deette var ikke noe å bry seeg om at en kjær kollega i 40 årne dauer rett foran meg på en grusom måte med livredde øyner. Han visste at han kom til å dø der og da. All livredning, hjertestarteere, leger og ambulanseehellekopter prøvde å få liv i han igjeen. Men det gikk ikke.

Å når det gjelder diagnoser så gidder jeg ikke ramse opp alle mine. Har spiseforstyrrelser, bipolar og posttraumatisk stresslidelsee. Men i gårsdagens innlegg hadde jeg bare behov for å prøve å "tømme" hode og summe meg etter fleree dager med stress og kaos, drama og alvorlige bekymringer.

Tror jeg kommer til å droppe Dol i framtiden, det meste av innleggene har nessteen blitt en konkurranse i hvem som har det verst, hvem sm klareer seg best til tross til tross... og hvem som er psykisk sterkest.

Bortsett fra enkelte private engler her som faktisk kommer med lærerike konstruktive svar og gode råd

.

Å du har rett. I dag skal jeg dra på shoppingstur til byen. Det hjeelper alltid på humøret :-)

Gjest Hell og bedring!
Skrevet

Jeg bruker å skrive her når jeg er skikkeelig deppa. Men det skal jeg slutte med, for det skinner jeg svarene på de fleste (ikke frosken). Noen blir provosert når jeg sliter virkleig og da fpår jeg svar som at det er bare du selv som kan gjøre noe med det når jeg er frustrert på hjelpapparatet som stadig er utilgjengeelig og bryter avtaler og gir meg løfter som de ikke greier å holde.

Å slik som dette opprinnelige innlegget her... får jeeg til svar "pyttsann". Deette var ikke noe å bry seeg om at en kjær kollega i 40 årne dauer rett foran meg på en grusom måte med livredde øyner. Han visste at han kom til å dø der og da. All livredning, hjertestarteere, leger og ambulanseehellekopter prøvde å få liv i han igjeen. Men det gikk ikke.

Å når det gjelder diagnoser så gidder jeg ikke ramse opp alle mine. Har spiseforstyrrelser, bipolar og posttraumatisk stresslidelsee. Men i gårsdagens innlegg hadde jeg bare behov for å prøve å "tømme" hode og summe meg etter fleree dager med stress og kaos, drama og alvorlige bekymringer.

Tror jeg kommer til å droppe Dol i framtiden, det meste av innleggene har nessteen blitt en konkurranse i hvem som har det verst, hvem sm klareer seg best til tross til tross... og hvem som er psykisk sterkest.

Bortsett fra enkelte private engler her som faktisk kommer med lærerike konstruktive svar og gode råd

.

Å du har rett. I dag skal jeg dra på shoppingstur til byen. Det hjeelper alltid på humøret :-)

På hvilken måte mener du det er konkurranse om hvem som har det verst her inne? Det er vondt å lese hvordan du har det:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...