Gå til innhold

Hvor tidlig...?

Anbefalte innlegg

twinmom1365381265

Hei :) Jeg er ny her, og ser at det nok er mange som spør om det samme, men spenningen er så stor, at jeg spør litt likevel..;) Har vert gift i over 10 år, har nydelige tvillinger, født i en annet land, og nå lurer jeg altså - kan kvalem jeg har kjent i over en uke, skyldes en graviditet..? Jeg har lagt temaet ned for mange år siden, og synes det er helt greit å ikke få egne barn, men kjenner likevel en stor spenning nå.. Er jeg likevel blitt gravid..? Vet at jeg må vente enda en uke, så ta en test, men ..... Jeg pleier da ikke gå slik å være kvalm..!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/336106-hvor-tidlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er en hel uke til du kan teste, og du har vært kvalm i en uke allerede, betyr det at kvalmen begynte samtidig som eggløsning/befruktning. Og det er uvanlig tidlig med kvalme så tidlig. Uvanlig, men ikke umulig... Mine første graviditetssymptomer var at jeg var sulten, hadde mensmurring og måtte tisse oftere enn vanlig. Og symptomene dukket opp rundt den tiden mensen skulle komme... Kvalmen kom litt senere. Lykke til, da, i hvert fall!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/336106-hvor-tidlig/#findComment-2823990
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...