Gå til innhold

min mannvil helst dele meg med andre og han vil dekke dette suget ....

Anbefalte innlegg

Gjest anonym bruker

jeg skal desverre inn å fjerne livmorhalsen pga kreft og fikk den leie beskjed fra min sambo at han kom til å finne andre å ha sex med da jeg er på sykehuset.han trengte å dekke det suget siden jeg var så kjedelig å ikke fikk til noe treff.Jeg har vært skadet med en nakke skade siden april og får staid høre hvor kjedelig jeg er som ikke kan være med andre sammen med ham.Ble misbrukt av min x og slet lenege etter dette,vi var swingers.Har kun gjort dette ettrpå når jeg har lyst.Men hans forferdelige temprament og veldig kontroll behov så har jeg det veldig vondt.Kan du gi meg noen råd?Dette blir nok noe jeg bryter opp,aldså forholdet ,fordi jeg orker ikke dette.Vennlig hilsen ANita 48 år-sambo 43(han har 3 barn mistet kontakt med to pga sinne)og lite opp følgning av dem.

Fortsetter under...

Det er faktisk veldig enkelt å svare deg på dette her. Du skal selvsagt bryte med denne fyren!!! Akkurat nå trenger du masse støtte og forståelse, og det virker ikke som han er den rette til å forstå det... Noen ganger mister jeg munn og mæle når jeg hører hva enkelte kvinner finner seg i. Det er rett og slett trist :-((

Gjør det slutt med denne idioten og skap deg et mye bedre liv uten ham. Jeg unner deg å finne kjærligheten og den finner du ikke så lenge du ikke kan gi slipp på denne mannen.

Lykke til!

Annonse

Kanskje ikke så lurt å bruke fullt navn?

helt sant det.en feiltagelse fra meg..men men.Saken er i allefall reel.Og takker for interessen,selfølgelig skal jeg ikke leve med dette.Men trengte noen å dele det med.Har lurt på hva de egenlige årsakene til så stor dominans kommer av og hva man gjør med det .disse menn og forsåvidt damer vil bare gå videre og videre om ingen stopper dem og gjør dem klar over hva de gjør med å være slik.Vet at det er vanskelig for mange og endre sine mønstre.Jeg er møkk lei denne trakkaseringen og dominansen fra en mann.Derfor trakker jeg meg ut av dette på en rolig måte og redder min psyke og fysiske form.Vet at det helt sikkert er en mann der med sunn fornuft et sted.

takk!

Det er faktisk veldig enkelt å svare deg på dette her. Du skal selvsagt bryte med denne fyren!!! Akkurat nå trenger du masse støtte og forståelse, og det virker ikke som han er den rette til å forstå det... Noen ganger mister jeg munn og mæle når jeg hører hva enkelte kvinner finner seg i. Det er rett og slett trist :-((

Gjør det slutt med denne idioten og skap deg et mye bedre liv uten ham. Jeg unner deg å finne kjærligheten og den finner du ikke så lenge du ikke kan gi slipp på denne mannen.

Lykke til!

heisann og takk for dette som du skrev her.Vi trenger av og til bekreftelse på de rette valgene vi gjør og det føles godt at noen er enig med en.Takk!

heisann og takk for dette som du skrev her.Vi trenger av og til bekreftelse på de rette valgene vi gjør og det føles godt at noen er enig med en.Takk!

Jeg tror absolutt alle er enige med deg i denne saken, så jeg skal love deg at det ikke er du som oppfører deg urimelig her ;)

Lykke til!!

Annonse

Jeg synes absolutt du skulle bryte opp, ja.

Du fortjener å bli sett på som mer enn "noe som dekker suget".

Jeg ble helt sat uta av de uttalelsene han kom med da ,jeg trodde ikke mine egne ører.På toppen av dette er han psykelig sjalu og vil helst kontrolere hele min tilstede værelse.Godt vi ikke har vært sammen lenge gitt.Jeg orker ikke ligge på sykehuset å bekymre meg for hvem han er med .

Du opereres for kreft - og han er sur for at du ikke kan ha sex med han - og dermed går han ut for å finne andre?

Dette KAN du ikke finne deg i! Hvor er hans omsorg for deg i en vanskelig situasjon? Finnes det virkelig så ufølsomme mennesker? (Ja, jeg vet det gjør det, men det slutter likevel ikke å overraske)

Kjære deg: Du er verdt mer enn dette. Jeg håper du ser at å ha et forhold til en så egoistisk mann umulig kan være sunt for deg. Kom deg videre!

OG: Jeg håper operasjonen går bra.

{{{klem}}}

Du opereres for kreft - og han er sur for at du ikke kan ha sex med han - og dermed går han ut for å finne andre?

Dette KAN du ikke finne deg i! Hvor er hans omsorg for deg i en vanskelig situasjon? Finnes det virkelig så ufølsomme mennesker? (Ja, jeg vet det gjør det, men det slutter likevel ikke å overraske)

Kjære deg: Du er verdt mer enn dette. Jeg håper du ser at å ha et forhold til en så egoistisk mann umulig kan være sunt for deg. Kom deg videre!

OG: Jeg håper operasjonen går bra.

{{{klem}}}

Takk og takk!jeg vet i allefall at det er han some gjør de uriktige tingene her.Jeg kan ikke bedre enn å redde meg selv utav dette.En god klem tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...