Gå til innhold

deppedust

Anbefalte innlegg

Gjest umbrako
Skrevet

Jeg vet ikke hva det er med meg. Jeg går bare og er trøtt, sliten og lat. Jeg har nettopp kommet tilbake i jobb etter å ha vært i permisjon, men jeg føler bare at arbeidet er kjedelig og meningsløst. Jeg har heller ingen inspirasjon, og føler meg helt tom i hodet. Klarer ikke tenke klart, og føler ikke jeg har noe å bidra med. Samtidig føler jeg at jeg ikke får nok utfordringer. Jeg har også begynt å gruble endel igjen, negative tanker. Tenker nedsettende om meg selv, føler jeg ikke får til noe, at jeg ikke har oppnådd nok her i livet, og at jeg er en lite intressant person. Er jeg i ferd med å bli deprimert igjen? Jeg prøver å jobbe med meg selv, tenke på alt som er bra, minner meg på at jeg må ta meg sammen og gi mer på jobb. Føler jeg står fast litt nå. Har prøvd over lengre tid nå, men kommer ingen vei. Det er kjipt å være på jobb, ville gjerne vært hjemme, men fordømmer meg selv som tenker slik. Men, det er så vanskelig på jobb, å omgåes andre minner meg på hvor dårlig menneske jeg er.

Videoannonse
Annonse
Gjest MedicNerd
Skrevet

Du er neppe noen dust!

Hvis du ikke har en psykolog eller annen behandler du har samtaler hos, burde du skalffe deg en. Fastlegen din kan henvise deg til psykolog eller psykiater, og eventuelt vurdere om det kan være et poeng å forsøke antidepressiva.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...