Gå til innhold

dum kommentar under sex

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla

Jeg og typen hadde sex i går, og alt var bra...helt til... Jeg sugde han, og plutselig sier han: "I'm bored..." (han er engelsk) Så dro han meg liksom opp til seg og vi hadde "vanlig" sex... Ehhhmmm unnskyld meg?? Hvordan kan han si noe sånt? Jeg ble såra, men prøvde å bare glemme det. Men i dag klarer jeg ikke det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/336157-dum-kommentar-under-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Huffamejen!

Jøsses, for en uhøflig og egoistisk fyr! Det var skikkelig slemt gjort og jeg skjønner godt at du ikke klarer å få dette ut av hodet.

Min erfaring er at mannfolk elsker å bli sugd, men er det mulig han syns samleie er bedre? Ellers så kan du høre med han om det kanskje er en spesiell måte han liker å bli sugd på?

Men uansett en helt unødvendig kommentar og det kan du jo fortelle han uansett. Spør om hvordan han hadde likt det hvis du hadde sagt det samme mens han holdt på å slikke deg.

Gjest har opplevd selv :-)

Det har jeg også opplevd. Men heldigvis så forstod jeg på han at det bare var en klønete måte å fortelle meg noe.

Jeg hadde enfast vane på hvordan jeg gjorde det, og han hadde ikke vett på å fortelle hva han ønsket før det ble for kjedelig.

Og da kom det slik *o*

Men det fikk meg til å reagere og spørre senere om han syntes det ble for lite variasjon. Det var det som var problemet, og jeg så det selv også.

De vil bli kjælt litt med, at vi utvider området for oppmerksomhet litt og ikke bare stimulerer. Samboeren er slik, og han er dum når han sier fra han også *o*. Jeg synes det er kjedelig selv også hvis jeg hele tiden vet hva som er neste bevegelse.

Gjest lilletuulla

Det har jeg også opplevd. Men heldigvis så forstod jeg på han at det bare var en klønete måte å fortelle meg noe.

Jeg hadde enfast vane på hvordan jeg gjorde det, og han hadde ikke vett på å fortelle hva han ønsket før det ble for kjedelig.

Og da kom det slik *o*

Men det fikk meg til å reagere og spørre senere om han syntes det ble for lite variasjon. Det var det som var problemet, og jeg så det selv også.

De vil bli kjælt litt med, at vi utvider området for oppmerksomhet litt og ikke bare stimulerer. Samboeren er slik, og han er dum når han sier fra han også *o*. Jeg synes det er kjedelig selv også hvis jeg hele tiden vet hva som er neste bevegelse.

Greia er at jeg føler jeg er veldig flink faktisk. Jeg har lest masse og studert hvordan man kan suge en mann, og jeg føler, eller dvs: har følt, at jeg har blitt flink og kreativ. Men han ødelegger fullstendig selvtilliten min :-( Han er egentlig langt i fra egoisitisk og uhøflig til vanlig. Så fikk litt sjokk. Jeg angrer på at jeg latet som ingenting etter at han sa det i går. Jeg holdt på å begynne å gråte faktisk, mens vi hadde sex. Men jeg bare skjulte det... Det blir så rart å ta det opp en annen gang liksom....

Gjest Lanopiken

Greia er at jeg føler jeg er veldig flink faktisk. Jeg har lest masse og studert hvordan man kan suge en mann, og jeg føler, eller dvs: har følt, at jeg har blitt flink og kreativ. Men han ødelegger fullstendig selvtilliten min :-( Han er egentlig langt i fra egoisitisk og uhøflig til vanlig. Så fikk litt sjokk. Jeg angrer på at jeg latet som ingenting etter at han sa det i går. Jeg holdt på å begynne å gråte faktisk, mens vi hadde sex. Men jeg bare skjulte det... Det blir så rart å ta det opp en annen gang liksom....

Han hadde vel rett og slett ikke lyst til å bli sugd akkurat da da vel.

Annonse

Gjest Elextra

Kanskje han rett og slett heller ville ha "vanlig sex" akkurat da - nærhet og kos? For all del ikke overanalyser den teite kommentaren hans - men tenker ikke akkurat med rette hodet i slike situasjoner....

''For all del ikke overanalyser den teite kommentaren hans -''

Helt enig, kommentaren behøver ikke bety annet enn at han har lyst på mer nærhet/vanlig samleie; uansett neppe noen grunn til grundig analyse.

Gjest har opplevd selv :-)

Det er du sikkert, flink altså!

Men de fleste her ser det samme som meg, at han bare ville fortelle deg noe og så kom det klønete.

Han fikk noe han ikke ba om og visste ikke hvordan han skulle si det.

Sex er ikke bare stimulering, det er derfor det er forskjell på sex og selvstimulering. God sex er gjerne det overraskende, det uforutsigbare, vekslingen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...