Gjest Ikke nå Skrevet 19. august 2001 Skrevet 19. august 2001 Jeg har vært i kontakt med helsevesenet flere ganger tidligere, og ingen har fortalt meg at det faktisk eksisterer en lov mot kjønnslemlestelse som trådte i kraft ca. tre mnd. før inngrepet. Jeg ble innlagt ved et norsk sykehus for å rette opp en fortilrift etter fødsel som ikke hade grodd riktig, og istedenfor å forsøke å skille de to sårflatene som hadde grodd fast i hverandre, ble hele den venstre kjønnsleppen fjernet. Dette har medført tildels store smerter og plager hos meg i ettertid, hvordan går jeg nå frem videre?? 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 19. august 2001 Skrevet 19. august 2001 Jeg tro ikke at din skade kan komme under loven for kjønnslemlestelse når det var for å rette på en fødselsskade, muligens hvis det hadde vært et rent kosmetisk inngrep. Du kan få Pasientforeningen til å vurdere om saken kan innbringes fort Norsk Pasientskadeforening. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.