Gå til innhold

dum kommentar under sex 2...Haha flause!

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla

Jeg skrev et innlegg litt nedenfor her, der jeg skrev om at kjæresten min sa "I'm bored" mens jeg sugde han, for så å dra meg opp til seg for å ha "vanlig" sex. Men jeg latet som jeg ikke ble såret. I hele går var jeg kjempe lei meg pga det han sa. I dag snakket vi på telefonen, og jeg tok det opp. Han skjønte ingenting. Han kunne ikke huske at han hadde sagt det, og han sa at han ikke hadde kjedet seg i det hele tatt, og at han uansett aldri ville sagt noe sånt. Så la vi på, og rett etterpå ringte han opp igjen. Han kom på hva det var jeg mente.... Han hadde sagt: "On board!" Han hadde nemlig mistet ereksjonen littegran, det var derfor jeg sugde han, og så var han liksom klar igjen, og jeg kunne "komme ombord."

Hahahahaha, herlighet så teit jeg føler meg!! Og hele dagen min i går ble ødelagt bare fordi jeg ikke sa noe.... Dagens lekse!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/336213-dum-kommentar-under-sex-2haha-flause/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilletuulla

Hehe!

Og de av oss som sa at jenter gjerne overanalyserer hadde helt rett! :P

Jeg vil ikke kalle det overanalysering. Jeg var jo faktisk 100% sikker på at sa at han kjedet seg. Hadde han faktisk sagt det, hadde jeg hatt all grunn til å være lei meg! Men det var idiotisk å ikke si noe med en gang.

Annonse

Haha! :o) Sånn er det å ha seg med engelsktalende menn vettu! ;o) Litt forskjell på de kommentarene der ja.. men det var jo bra da at det bare var en teit misforståelse. Ser du, nå er du vel glad du tok det opp allikevel? Greit å få oppklart ting..

• 2 uker senere...
Gjest En god latter

Ha, ha, ha!!! Så store konsekvenser kan en lite misforståelse forårsake :)

Så flott at dere fikk snakket om det, og funnet ut av hva som egentlig skjedde *LOL*

Vel, høres nå mer ut som en hvit løgn for å dekke over en freudian slip... ;)

At hun går på den, er ufattelig. Men verden vil jo bedras...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...